Як реагувати на відношення банку до клієнта?(частина 2)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Протягом цього року я написав 4 звернення(без вразувать останніх 13 від 15.10.2015.р) в яких прохав перевірити запис з гар.лінії станом на 02.07.2014 р та нарахування страхового платежу, оскільки борг виник не з моєї провини.Я наголошував, щоб мені перерахували суму до сплати на 02.07.2014 р.-та було відмовлено(лист ще не надійшов на звернення 01.10.2015 №97390-23 та на гар.лінії повідомили, що відмовлено).Не врахували ні відповідь з Мінфіні, ні те що запис 02.07.2014 р. за тех.збоєм не вдалось перевірити(нарешті була відповідь через 8 міс.), ні те що я достроково виплатив авто, яке брав у кредит в банку, ні те що сумлінно виплачував всі роки кошти, навіть не контролюючи чи нарахування згідно договору, ні те що я рік розбираюсь в дані проблемі сам, а банк, складається враження, що зумисноно не бажає вирішити дану проблему, що виникла не з моєї провини.Мені неприємно, що вже третя коллекторська організація мені погрожує та називає боржником та шахраєм(яким тпсав цін.листом пояснення витуації, що виникла).Та щей лист Голові Правління відмовляються отримувати.ЧОМУ?? На прохання пояснити, що за страховий платіж від нещасного випадку я сплачува, який розпочали наразовувати чере рік(у випискі, що раніше надходили почтою вказувалось, як роз.-касове обслуговування) та крім роз.-кас.обслуговування згідно умов договору даний платіж також списувався.На третє зверненя повідомили, що це був технічний збій, що це дійсно роз.-кас.обслуговування.Та коли я запропонував розписати, які саме роз.-кас.операції входять до відповідних списань відповідного місяця кожного року в листі від 17.07.2015.р №69758-23 -у відповіді банку поясненнь не було, лише вибіркові місяці описані з визначенням обов«язкового мін.платежу, який я й сам розумію, як вирахувати(5% від заг.суми заборгованності).Було вказано, що дане роз.-кас.обслуговування списувалось 2%, а з грудня 2011р.-1%, так воно й є я перерахував та це всетаки страховий платіж так списується, договір на який я не підписував і не давав згоди(час.2)
Відповідь банку
19 жовтня 2015, 11:56
pavel3435, доброго дня! Для того, щоб ми могли перевірити інформацію з питання — надішліть на info_client@alfabank.kiev.ua Ваш ІПН або номер договору.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.35 | 49.95 |
| USD | 41.9 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||