Мінфін - Курси валют України

Встановити

Як реагувати на відношення банку до клієнтів?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
pavel3435 19 жовтня 2015, 9:34
Відділення за адресою: Київ, ул. Десятинная, 4/6
Доброго дня.Я вже описував ситуацію, яка склалась між мною та банком, намагаюсь вже рік розібратись та банк свідомо чи несвідомо не хоче мене почути, написав листа 01.10.2015 р. цінного листа до Голови Правління Альфа -банку Міхайльо Вікторії Вікторовні, та лист відмовляються отримувати(не вручено під час доставки-звітує Укрпочта).Телефонував на гар.лінію-повідомили, що ваше питання вирішено, тому лист і не приймають, а як хто може знати, що я описав в листі? Це взагалі незрозуміло.У відділенні банку м.Біла Церква повідомили, що лист повинні отримати в будь-якому випадку.Задаю питання на сайт банку-тиша. Коротко нагадаю про ситуацію.13.02.2008 року оформив кредитну картку, всі роки сплачував усі нарахування, штрафи, якшо сплачував не вчасно, оскільки такі умови договору і не мав жодних притензій.Та за станом здоров«я (квітень, травень, червень 2014 р)не міг сплачувати, та 02.07.2014 р звернувся до відділення банку в Києві з метою повністю сплатити суму, зателефонував з банку на гар.лінію, де було повідомлено суму 10200 гр, я відразу сплатив, та рахунок на не закривав, оскільки збирався користуватись послугами банку, та це була моя велика помилка.Через 5.5 місяці мені розпочали надходить листи з Укрборгу, що я маю борг в сумі 1100 гр перед банком.Я розпочав розбиратись, що за борг та як він виник.Написав звернення до банку і в перші відповіді мені надіслали виписку по моєму рахунку та жодного слова так і не пояснили, чому передали договір до Укрборгу(мабудь, що не сплачував три місяця кошти)так і не пояснили.Коли підрахував виписку я зрозумів звідки борг-мені на гар.лінії чи то помилково чи то зумисно повідомили не повну суму погашення, тому на залишок(100-150 гр недоплати) нарахували штрафи і тому виник чудовий борг, завдяки Укрборгу я і дізнався, оскільки банк жодного разу мені не телефонував і не попередив, що я його маю, на гар.лії повідомили, що банк не повинен повідомляти клієнта, що є борг.(1 частина)
Сенс Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2015, 11:57
pavel3435, доброго дня! Для того, щоб ми могли перевірити інформацію з питання — надішліть на info_client@alfabank.kiev.ua Ваш ІПН або номер договору.

Коментарі - 2

+
0
pavel3435
pavel3435
19 жовтня 2015, 13:20
#
Доброго дня.Дякую що реагуєте на моє звернення.Інформацію надсилаю на вказаний емеіл, також надаю її в даному коментарі: договір №690007374 рахунок №26252000006517.Оскільки я людина не конфліктна тому я вже скоро як рік намагаюсь розібратись в дані проблемі.Невже це я б зумисно не додав до повної суми заборгованності, коли її сплачував близько 100-150 гр, щоб на даний момент терпіти погрози від кол.оргінізацій та звинувачення, що я шахрай і т.д.А питання стосовно страхового платежу я вважаю потрібно прояснити, можливо я помиляюсь і це дійсно розрахунково-касове обслуговування, та розписати по кожному місяцю відповідного року, яка саме операція проводилась я вважаю нескладно.Якщо банк правий я не матиму жодних притензій-тільки поясніть списані 15500 гр і все.Також я згодний і завжди був згодний, доплатити недораховану суму коштів на момент оплати станом на 02.07.2014 року так як не з моєї провини виник борг.Перевірити запис неможливо, так підомив мене банк письмово.Що робити далі?
+
0
Igorlite
Igorlite
12 лютого 2016, 18:20
#
Хочу поделиться опытом общения с этим уголовным заведением.Более 3 лет общаюсь с ними, это непередаваемый ужас.Хочу быстрее выплатить свой потребительский кредит и никогда больше с ними не связываться. Они запугивают и издеваются, оскорбляют заемщиков, по 30...50 звонков в день.Эти больные отморозки звонили десятки раз 31 декабря и 1 января. У них есть две отделения в городе Чернигов по пр. Победы,62, а также не далеко от ст.метро Петровка в Киеве на Московском проспекте с которых идут эти звонки.Так же они создали Третейский Суд в г.Чернигов, который кошмарит людей. Хотя Высшим Админ Судом Украины третейским судам запрещено рассматривать дела: заемщик-банк. Банк отделывается отписками ни о чем.Этой уголовной конторе плевать на законы Украины, решения судов и положения и инструкции НацБанка Украины.С адвокатом подали иск в суд, передали материалы об их «активной банковской деятельности» Авакову и в прокуратуру г. Киева. ОСТЕРЕГАЙТЕСЬ ЭТИХ УГОЛОВНИКОВ И НИКОГДА С НИМИ НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ!!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.7
USD 41.4 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.7
USD 41.4 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Як реагувати на відношення банку до клієнтів?