«Предварительное решение сообщается за 30 секунд!» та класний сервіс від Альфа Банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |
по-перше: «Предварительное решение сообщается за 30 секунд!»
по друге: перших 4 місяці не нараховуються відсотки, пропонується вибрати два варіанти строків оплати 4 та 6 місяців.
Заповнюю заявку о 10 годині ранку на кредит на 6 місяців, з банку мені телефонують о п'ятій годині вечора, коли мені було не зручно балакати, розмова переноситься на п'ятницю. В п'ятницю мені знову телефонує працівник банку і повідомляє, що у випадку своєчасної оплати за користування коштами, послуги банку складатимуть приблизно 1000 гривень. На моє запитання, а звідки така сума, працівник повідомив, що це є обов'язкове страхування. Я спробував відмовитись від такої «послуги», на що мені повідомили, що мені необхідно перезаповнити заявку на кредит у 4 місяці (тому що кредит у 6 місяців йде з обов'язковим страхуванням) і мені передзовонять протягом години.
Заповнюю заяву повторно, до обіду понеділка мені зрозуміло, що ніхто дзвонити не збирається. Стає зрозумілим, що такого роду сервіс мені не потрібен, але думаю йти до кінця. Заповнюю заявку в третє. Отримую дзвінок та в третє розповідаю всю інформацію про себе. У вечірі отримав смс, яка радість мені погодили кредит! Проходить два дні! Мені телефонує кур'єр Банку та повідомляє, що буде по вказані адресі з 11:00 по 18:00. Прошу вказати більш точний час, на що мені відповідають: «более точного времени я вам не скажу, буду в указанное время». Чекаю цілий день, ще один дзвінок (18:00): «я немного опаздаю минут на 15-20». Кажу, що не можу чекати, а послуги такого Банку мені вже не потрібні. Завіса.
Результат?
— погодження кредиту проходило 3 робочих дні з ранку четверга по вечір понеділка;
— доставка договору 2 дні.
— сервіс та відношення до клієнтів 1 з 10.