Грубе відношення до клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |
20.08.2015 р. оформила споживчий кредит в магазині «Ельдорадо» через Ваш банк. 22 серпня подзвонила ваша співробітниця і повідомила що мені без моєї на то згоди було оформлено (саме так вона і сказала, що вже оформлено, а по технічним причинам під час оформлення кредиту невручено, хоча кредит оформлявся через брокера і тому про ніяку картку і мови не було) кредитну картку Gold. Так як ніяких документів на картку я не підписувала і вона мені непотрібна я категорично від неї відмовилась (за час всієї розмови моїх відмов було ну мініму п'ять) але співробітнриця почала насильно мені її нав'язувати. Хоча я продовжувала категорично відмовлятись від картки вона все одно нехтіла завершувати розмову і вже почала розмовляти в насильній формі. Я все розумію, як працюють баньки, що таке телемаркетинг, відсотки оформлених клієнтів із нього (тобто ваші бонуси) і плани, але розмовляти так із клієнтом неможливо, навіть тоді коли в мене розпочалась істерика (по іншом неможливо це назвати, до чого довела мене ваша співробітниця) вона нехтіла зрозуміти мою відмову та завершити розмову. Після того як я кинула трубку, в мене піднявся тиск. Я розумію, що підписавши договір надала згоду на дзвінки, але дзвінки ІНФОРМАЦІЙНОГО характеру.
Тому прошу навчити ваших “співробітників” спілкуватись, так як після цієї розмови навіть якщо мені і знадобляться будь-які інші послуги банку у Альфа банк я не піду. Також я офіційно відмовляюсь від дзвінків із намаганням “втюхати” мені кредитну картку. Якщо вони будуть повторюватись то мною дзвінок буде записано та написано скаргу в Національний Банк.