Чому банк не реагує на моє звернення-3
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
.А на даний час вже мені телефонують з Вердікта і погрожують, чому я маю слухати все це, якщо це не по мої провині.30.01.2015 р ми звертались на гарячу лінію зі зверненням розібриться швидше в моєму питанні, звернення було зафіксовано, але результату нема, дзвонять з Вердікту та погрожують.Хоча від дня звернення пройшло 17 робочих днів, а повинно було вирішиться на протязі 14 днів-це порушення.Проханя перевірити записи з вказаних номерів на гарячу лінію та прослухати інформацію що мені та мої дружині надавали.05.02.2015 я звернувся повторно до банку, так як питання не вирішується, а мені нараховують кошти неправомірно, зумисне затятування вирішення питання я так зрозумів.В новому зверненні №11855-23 я прошу надати мені пояснення щодо великої кількості питань.Я маю на руках виписку як речовий доказ для вирішення мого питання якось іншим способом(звертався за консультаціює до юриста), але я людина не конфліктна тому хочу вирішити все мирно та справедливо.Станом на сьогодні досі немає відповіді, на гар.лін. повідомили, що питання будуть розглядати протягом 30 днів, тоб-то-зумисне затягування часу, щоб нараховувати мені відсотки.Розглядаючи виписку я знайшов багато незрозумілих мені нарахувань, так як мені 2008-2009 році приходила виписка по рахунку(потім перестала приходить) в які вказувалось надходження, погашення відсотків та росчетно-кассовое обслуживание основной карти-я розумів під цим пунктом що це нарахування штрафів, виписка по почті, а як потім вияснилось шо сюди входить ще якась страховка, про яку я дізнався з виписки 26.12.2014 року.Я перечитав договір та нічого не знайшов щодо страховки.Мне повідомили на гар.лін.що вона була підключена з самого початку, але я дивлячись у виписку суперечу і повідомив, що вона нараховуватись мені розпочалась з березня 2009 року, без мого відома.Прицівник з гар.лін.відповіла, що значить підключили автоматично та швидко поспішила попрощатись зі мною, мені нарахували за весь період15600гр, тоб-то я повернув усі кошти, що брав у банку, сплатив усі від
Відповідь банку
3 березня 2015, 9:03
pavel3435, добрий день! Як повідомляли раніше, Ваше письмове звернення знаходиться в роботі. Згідно закону України «Про звернення громадян», Банк має 30 календарних днів з дати отримання організацією заяви для підготовки та відправки письмової відповіді.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
У меня аналогичная ситуация. Заявление главе правления банка написано 09.02.15 — у меня ситуация такая: платила очередной свой платёж через терминал (квитанция есть) — он переводил деньги через Надра -Надра объявил себя банкротом, и деньги не перевёл в Альфа -банк. Эта фин. организация (терминал) готова вернуть свои личные ден. средства Альфа-банку в течении 3-х дней, но я должна предоставить с альфа-банка выписку с информацией, что деньги не поступили. Альфа-банк мне этой выписки не даёт, требует за неё 75грн (скажите, с чего это я должна в этой ситуации дополнительные расходы нести?), более того — ждать эту выписку 10 дней. Сегодня 28.02 — за всё это время мне звонят каждый день — затягивают процесс, хамят, угрожают, решения от главы банка нет, да и такое впечатление, что это просто филькина грамота. Начислили штраф — 200грн. Сегодня звонили моим родителям — им стало плохо после звонка. Скажите, кто за всё это понесёт наказание?
Добрый день.Мне и сейчас ответ с банка не пришел 05.02.2015 написано и на сегодня 13.03.2015 и просто молчат.К кому обращаться я уже и не знаю.В банке разводят руками, мол пишите звернення, а что толку, еще на первое не ответили.Вот такое прекрасное отношение к клиентам, а потом еще удивляются почему люди забирают вклады и не хотят ложить деньги на счета.После обращения в банк и после расставание с ним явно никто больше туда не обратиться.Уж проще в приватбанк, жена два года назад взела кредит, спокойно платит, снимают по старым тарифам % 2.9, все честно до копейки, нет никаких дополнительных начислений типа -овердрафт, банкинг,% за покупки и страховки, которую мне тихонько альфа-банк подключили и теперь не знают как мне доказать, что я подписал договор о страховке, если я его не заключал.Мне кроме того всего постоянно звонят с вердикта, угрожают, пишут письма о конфискации имущества-я просто в шоке какой бред
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |