Мінфін - Курси валют України

Встановити

Чому банк не реагує на моє звернення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
pavel3435 23 лютого 2015, 11:45
.Одночасно виникає питання на які підставі банк перевів цей рахунок до Укрборгу, сьгодні дружина телефонувала з свого номера 0508058402 на гарячу мінію щодо даного питання і там повідомили, що банк має право звертатись до укрборгу, якщо клієнт не сплачує протягом 180 днів ніяких коштів, у мене самий найбільший термін це 90 днів.Чому так несправедливо та без дотримання правил встановлених вами самими таке відношення до клієнтів банку-це перше питання..26.11.2014 я взернувся особисто у відділення у м.Біла Церква де працівниця повідомила, що договір подано до Укрборгу і вона ніякої інформації надати не може, що мені потрібно звертатись до Укрброгу і там вирішувати мої питання, після довгої розмови вона надала мені виписку з розрахункових операцій мого рахунку по 25.11 2014 р, а перед цим повідомляла що інфррмації від періоду передачі до Укрборгу немає, та раптом вона з«явилась, це мене також насторожило.Щодо того коли мій договір передали до Укрборгу інформації ненадала, на гарячі лінії також неможуть розібратись і у причинах також.Та я написав 26.11.2014 р звернення у банку №123756-23 зміст якого у вас повинен бути, але я коротко опишу: написано було прохання поясничи чому мій рахунок в Укрборгі і як розібратись до кого звертатись, тому що мене банк відряджує до Укрборгу, а Укрборг до банку-закрите коло.24.12.2014 р прийшов лист з банку де була виписка також та пояснення, що я ще як виявилось досі винен банку кошти в розмірі 1200 гр, а про Укрборг жодного слова.Як виявилось станом на 02.07.2014 року коли я телефонував на гарячу лінію мене проінформували не вірно, була більша сума(це я виявив після підрахунку по випискі, яку банк сам і надіслав), а я заплатив 10200 і банк не повідомляючи мене продовжував нараховувати мені штрафи за невнесення кошт, про які я навіть не підозрював.А на даний час вже мені телефонують з Вердікта і погрожують, чому я маю слухати все це, якщо це не по мої провині.30.01.2015 р ми звертались на гарячу лінію зі зверненням розібриться швидше в моєму питанні, звернення
Сенс Банк
Відповідь банку
26 лютого 2015, 15:37
pavel3435, добрий день! Ваше звернення розглядається, хоти зазначити, що згідно закону України «Про звернення громадян», Банк має 30 календарних днів з дати отримання організацією заяви для підготовки та відправки письмової відповіді.
У разі, якщо відповідь не може бути сформований у зазначений період — організація відправляє клієнту проміжну відповідь з інформацією про те, що відповідь буде надана протягом 15 календарних днів.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Чому банк не реагує на моє звернення