Мінфін - Курси валют України

Встановити

Надзвонюють на неправильний номер! Я не клієнтка банку!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Nani 13 лютого 2015, 15:34
З 26.10.2013 року до мене на мій персональній номер мобільного телефону надходили смс-повідомлення незрозумілого мені змісту від Альфа Банк (про зняття коштів з банкомату, необхідність поповнити рахунок, т.п.). Я ніколи не була клієнткою Альфа-Банку, і ніколи не оформлювала жодних договорів чи карток. Оскільки смс-повідомлення надходили в будь-яку годину доби і це створювало мені багато незручностей, я звернулася до колл-центру банку і оформила скаргу. Протягом 6 місяців (!!!) моя скарга розглядалася, і нарешті я, після неодноразових звернень, отримала результат — мій номер відключили від розсилок і оператор мені обіцяв, що взагалі видалять з бази.
12.02.2015 року до мене надійшов дзвінок з телефону 046-26-16-106, з відділу по стягненням кредитних заборгованостей (точну назву не знаю), з погрозами відносно того, що я є якась невідома мені Тетяна Миколаївна, що я винна гроші, що на цей номер додзвонювалися, відповідав чоловік вищеназваної Тетяни Миколаївни. Я пояснила, що номер є помилковим, надала свої персональні дані (чого, в принципі, я могла і не робити).
13.02.2015 о 9:30 мені знову передзвонили з тим самим питанням, я знову пояснила ситуацію. Я передзвонила до колл-центру та залишила скаргу відносно цього. В той самий день об 11:00 мені знову ж подзвонили і в дуже агресивному тоні, називаючи мене Тетяною Миколаївною, погрожували мені. На мої пояснення і прохання розшукати, власне, Тетяну Миколаївну за іншими даними, адресою, т.п., оператор не реагувала.
Я буду змушена звернутися до правоохоронних органів із заявою, на що мені дає повне право Законодавство України, адже я Альфа Банку нічого не винна і такі дзвінки можна класифікувати як шантаж та вимагання!
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2015, 13:27
Nani, добрий день! Надішліть на info_client@alfabank.kiev.ua
— Дату і час дзвінка
— Номер телефону, на який дзвонять
— ПІБ боржника або номер договору
ця інформація допоможе нам у розгляді Вашого звернення.

Коментарі - 1

+
+5
sanch ☺
sanch ☺
13 лютого 2015, 19:10
#
Это работа коллекторов, кто-то дал Ваш № телефона или техническая ошибка. Скорее всего они не являются сотрудниками банка, при этом будут доставать Вас долго, пока их не возьмут их за «яйки» или поймут, что бессмысленно далее названивать.
Если не будете подавать заявление в милицию о вымогательстве..., — вносите их в черный список телефона или просто игнорируйте их.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Надзвонюють на неправильний номер! Я не клієнтка банку!!!