Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
yanon2 4 грудня 2021, 14:43
В травні 2021 я подала до АТ «АЛЬФА-БАНК» заяву на опротестування транзакцій, які були зроблені у 2020 році, з використанням платіжних карт Альфа Банка у сумі 1597 USD. У моїй претензії на повернення коштів — факт оплати та отримання послуг з боку мерчанта не заперечується. Також, мій спір не стосується виграшу або програшу. Моя претензія до мерчанту стосується виключно неякісної послуги (дефектності його послуги). Однак банк мені довгий час не відповідав, і після безліч звернень до чату банка мені нарешті повідомили, що банком-еквайром відмовлено у відшкодуванні коштів. Потім я довгий час вимагала підтверджуючи документи, на підставі яких мені відмовили у повернені коштів. У своїй заяві, серед підстав опротестування транзакцій, я вказувала, що діяльність продавця на території України незаконна, про що я надавала підтверджуючу документацію. Тому у заяві я вказала наступні підстави для повернення грошових коштів: *MASTERCARD Reason Code 4853 /The services were not as described/ Послуги не відповідають опису. правила MASTERCARD забороняють Мерчантам вводити незаконні операції в платіжну систему MASTERCARD. Також на підставі стор 57−60 Mastercard Chargeback Guide * 24 September 2020. Time Frame. 57−60 Руководство по возвратным платежам Mastercard * 24 сентября 2020 г. є часові рамки для повернення платежів 120 днів з того часу, коли послуги припинилися -максимум 540 календарних днів з дати здійснення транзакції. Моя заявка була подана раніше, і вкладалась в ці часові рамки. Банк-эмитент (у даному випадку це Альфа Банк), як учасник платіжної системи MASTERCARD, зобов’язаний дотримуватися всіх її діючих правил та надавати власнику банківської картки усі сервіси та послуги цієї міжнародної системи в повному обсязі, у тому числі і послугу зворотного платежу chargeback (чарджбек), включаючи усі цикли розгляду. Альфа Банк повинен був передати до МПС MASTERCARD мою заяву про врегулювання спору за допомогою арбітражу по моїм транзакціях з використанням платіжної картки Альфа Банка, але так і не виконав цих умов, і кошти мені ніхто так і не повернув. І у відповідь (через пів року) мені надіслали листа, що немає підстав для подальшого оскарження операцій, та навіть не відправляли мої документи до платіжної системи MASTERCARD. Хоча в інших банках таких проблем не має. Усі інші банки беруть такі заяви в роботу і грощі повертають клієнтам. Також всі підтверждуючи документи маю.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 13:52
Запит щодо оскаження операцій в рамках МПС був відпрацьований банком згідно процесу. Оскарження відправлені з кодом Reason Code 4853/ The services were not as described, як зазначено у зверненні клієнта. Всі документи, подані клієнтом у зверненні, були направлені у повному обсязі як супровідна документація. Отримана відмова у відшодуванні. Деталі розписали в приватних повідомленнях
Проблема вирішена
Андрей Маскаев 3 грудня 2021, 21:37
Мне заблокировали счет и все карты включая кредитную. Денег там не было, но на кредитке висел долг. В поддержке сказали, что кредит гасить по номеру расчетного счета, по которому я тоже не могу ни чего погасить т.к. он тоже заблокирован, и главное я не знаю что и когда гасить т.к. у меня в кабинетах ни чего не отображается. В отделении альфа банка, сказали приходить каждый месяц и подавать заявку на разблокировку карты на несколько минут, что б внести платеж. Но я работаю за границей и естественно не могу приезжать каждый месяц. В итоге, мутно все до жути!
Есть два объяснения этому —
1. Они сделали так, что б я не мог гасить кредит вовремя, что б потом поиметь не хилую пеню!
2. Мне вообще не гасить долг, ведь они полностью закрыли мои карты и счет в целом! Что подтверждает моя официальная кредитная история. Альфа банк вообще ни где там не фигурирует (хотя там отображается вообще вся история по займам, даже самая мелкая). Я так понял со мной расторгли договор и платить мне уже и не надо.
Я в замешательстве, что у них на уме… Самый не адекватный и мутный банк из всех моих банков (а их у меня 6)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
5053384 3 грудня 2021, 13:08
Занимаются спам обзвонами и навязывают свои услуги.
alfadok2 3 грудня 2021, 12:24
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 141
БАНК ДНО! Чтобы получить выписку по эквайрингу для ТОВ нужно: 1. Сделать запрос ЭЛЕКТРОННЫМ ПИСЬМОМ! 2. ждать 2−3 дня. 3 Получить ответ на резонный вопрос службе поддержки (МЫ НЕ ПОЛУЧАЛИ ПИСЬМО)! БОЖЕ 2021 год на дворе! а всё потому-то у них разные службы! С****!!! И вы из своего банк клиента выписку по эквайрингу по определенным требованиям (квартал-месяц) можете получить только через танцы с бубном!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 13:22
Дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності. Процес отримання даної виписки залежить від клієнт-банку в якому ви працюєте. Ми розуміємо, що отримання виписки має бути значно простішим, але поки що процедура її замовлення така.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
katenok91 3 грудня 2021, 10:10
Большое спасибо агенту Андрей Карапуд за помощь в получении ответов на интересующие меня вопросы, очень быстро, чётко, и доступно. Очень довольна работой этого агента. Всего наилучшего в работе.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 10:47
Дякуємо за ваш відгук! Завжди раді вам допомогти і дуже приємно отримувати такий зворотній зв'язок :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 грудня 2021, 10:33
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 05.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marina1908 2 грудня 2021, 16:28
Дуже дякую операторам Наталії Гавриленко та Тетяні Олексієнко за допомогу! Дівчата дуже привітні, компетентні. Надали всю детальну інформацію, що мене цікавила. Все зрозуміло. Ще раз дякую! :)
Сенс Банк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 17:12
Дівчатам та їхньому керівнику передамо вашу подяку обов'язково. Дуже приємно отримувати такі відгуки 😊 Будемо раді знову бачити вас в чаті)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ArtVi 1 грудня 2021, 20:28
Благодарю оператора Катерину Лещенко за быстрый отклик и детальное разъяснение правил и условий операций в мобильном банке.
Спасибо большое!
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 21:03
Катерина молодець!
Раді, що сподобалась консультація :)
Nerotree 1 грудня 2021, 19:01
В данном банке открыта кредитная карта, деньгами с которой пользовался и ежемесячно, согласно смс-информированию банка, оплачиваю обязательный платёж, деньги с карты не снимаю. Какого же было моё удивление когда внеся ежемесячную обязательную оплату в ноябре этого года, мне начали звонить из банка и говорить что по ежемесячной оплате я ещё столько же должен. Недоумевая, пришлось звонить на горячую линию, по которой мне сообщили что такой долг возник в связи с арестом счёта исполнительной службой. На вопрос: как такое может быть, чем обосновано, вразумительного ответа дать не смогли, кроме как: потому что счёт арестован. Знаю что никаких платёжных поручений о взыскании денег с кредитного счёта быть не может (там нет моих собственных денег). На каком основании банк самовольно увеличивает (почти в два раза!) сумму ежемесячного обязательного платежа по кредитной карте? Банку что договор «не писан»? Знаю что никаким законом ни другим нормативным актом не предусмотрено такое право банка принуждать клиента к быстрейшему погашению кредита, только лишь на том основании что есть арест исполнительной службы. Просрочек и задолженности по ежемесячной оплате не было!!! Дайте обоснованный ответ и прекратите самоуправство!!! Личные данные предоставлю, если нужно.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 19:39
В ситуації якщо арешт дійсно накладений.
Арешт рахунків виконується відповідно до Постанови НБУ №22 від 21.01.2004р.
Арешт накладається на будь-який з типів рахунків (картковий, депозитний, поточний, кредитний). Для зняття арешту потрібно звернутися до ВДВС
Під час арешту рахунків мінімальний платіж залишається 5% від суми боргу, він не подвоюється. До того ж немає вимоги якнайскоріше погашати заборгованість. Погашення відбувається стандартно. Скоріше за все ваше поповнення ще не встигло зарахуватись на рахунок і погасити мінімальний платіж. Або ви прострочили платіж і сформувався вже новий. В такому випадку мінімальний платіж дорівнює сумі простроченого платежу за минулий місяць плюс сума поточного платежу. Щоб не гадати на словах, чекаємо на ваші дані в приватних повідомленнях там уже перевіримо все детально і дамо точну відповідь.
Volodymyr681 1 грудня 2021, 15:10
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 36
Ніколи не писав відгуки, але не в цьому випадку!!!
Плюс: замовив кредит готівкою і сплачую відповідно до графіку платежів
Далі мінуси:
Видали карту на яку нарахували кошти готівкою
Після обнулення коштів на карті без моєї згоди, змінили ліміт карти та її призначення.
Почались незрозумілі нарахування боргу, хоча нічого не знімав, не купував
Ось тобі відсотки, ось тобі страховка — ПЛАТИ.
Після погашення «заборгованості» заблокував карту, де у роз’ясненнях написано, що дії із картою неможливі після блокування
Але це не завадило, знову підняти мені ліміт і нарахувати БОРГ
Під час з’ясування причини вище зазначених дій, пояснили просто я не закрив карту. Хоча я писав вище будь якіх дій із картою вважав неможливими оскільки вона заблокована.
Під час закривання карти, переступив поріг банківського відділення із «Боргом» 15,56 грн., Потім ще 10 грн. При поповненні на 26 грн. з’ясувалось що не вистачає 0,03 грн. (Карл 3 коп!!!) тобто при наявності 0,44 грн. власних коштів, я ще раз поповнив на 1 грн., Бо 3 коп. Я не можу перерахувати.
Закривав карту дистанційно сидячи на стільці у відділені банку за допомогою програми Сенса.
Власні кошти мені було запропоновано відправити на доброчинність, але за таких умов зажадав перевести на телефон, знову купа умов і відмова, отримати на руки, тільки через 20 днів протягом 10 днів. Це все було насправді!? Але якимось дивом видали в той же день і без комісії користування послугою каси, але через менеджера і ТД.
Витрачено купу часу, отримав негативні емоції.
Нерадив би користуватися послугами банку, менеджери багато чого не договорюють під час замовлення тих чи інших послуг, обслуговування.
Для прикладу пересмикують тотожні поняття такі, як закрив, заблокував і ТД.
Жоден із менеджерів не скаже що при спробі поповнити карту чи покласти кошти на кредитний рахунок через термінал буде коштувати вам 15 грн. (Якщо звичайно не принесли більше ніж 10 тис.грн.), а через касу 50 грн.
Хоча окремі працівники намагаються бути ввічливими і намагаються допомогти, але із-за політики поводження із клієнтами банку не можуть нічого змінити.
ZubiZub 1 грудня 2021, 11:25
Служба безпеки банку вирішила самовільно заблокувати картку, не попередивши про свої дії. Причиною стали «незвичні операції», які успішно проводились протягом останніх 5 місяців і саме на 6-й чомусь перейшли до статусу «незвичних».

Зателефонувавши в банк, оператор намагалась допомоти, проте я не зміг згадати юридичну назву компанії, яка видавала картку (а чи багато хто з нас знає саме юридичну назву?) протягом 1 хвилини. 1 хвилини, Карл! Як результат, наступна спроба можлива виключно через 12 годин, тобто, наступного дня.

Таким чином, внаслідок дій служби безпеки банку, я буду змушений сплатити fee за невчасну оплату послуг.

На дворі майже 2022 р. Альфа-банк вирішив змінити додаток та сайт замість того, щоб оновити свої процеси.
0988640398 1 грудня 2021, 0:16
Звернулася до відділення банку, аби мені роздрукували, як відбувалися надходження на кредитний рахунок і як перерахувалися проценти (в один місяць переплутали рахунки по кредитам,і місячний платіж внесла на 11тисяч більше).На що в банку мені відповіли, що таких документів не надають. В усній формі, як змогли, відповіли на питання,і все. Але як так, 100%достовірної інформації не надали, лише завірили, що не переживайте, вас не надурять. Банк зобов’язаний надати особі інформацію, яка її стосується, згідно норм Законів України «Про звернення громадян,»,«Про інформацію«,»Про захист прав споживачів».І ще така прикра ситуація.Із-за карантину (Я ФОП), не змогла вчасно внести платіж.Пішли дзвінки, вдень, це норма, це їх робота. Але в 2.20 ночі, вибачте, співробітник банку, з спамового номера, телефонує по заборгованості, це вже занадто. А дзвінки третім особам, з наклепом, що я по кілька місяців зовсім не вношу платежі.Якщо я, враховуючи довгі карантини ФОПів, плачу банкові щомісяця, сукупно, 17тисяч по кредиту,і вийшла затримка, це не привід розводити брехню співробітниками гарячої лінії, бо це є незаконне використання, поширення конфіденційної інформації про особу та незаконна зміна такої інформації.І ще така ситуація.Телефоную, аби дізнатися, чи можна отримати програму лояльності, на що співробітник, дуже грубо, кричить мені, що ніяких поступок не буде,і питає, чи є ще інші питання,і кидає слухалку. Неможливо проконсультуватися щодо можливостей погашення заборгованості, при тимчасових фінансових проблемах. Це жахливо, бо коли ти є клієнтом, який не одноразово користувався кредитами, нормально платив, достроково закривав,і при важкій економічній ситуації тобі відмовляють навіть в консультації, то це жахливо. Криза пройде, але клієнти до вас не повернуться. Я, маючи сукупно кредиту 400тисяч,і плачу зверху великі проценти,є клієнтом, на якому банк нормально заробляє.Через 6 місяців кредит закриється, але більше сюди я не прийду,є маса інших банків, які ідуть на поступки. Дуже прикра ситуація.Банк втрачає клієнтів, адже в рейтингу банку по кредитам з п’яти зірок, що були раніше, зараз оцінка дві зірки, ваш рейтинг летить вниз
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 9:53
Графік платежів вам повинні були замовити і надати у відділенні банку, тільки на словах не достатньо було зі сторони співробітника, якщо такий варіант вам не підходить. Також в останньому оновленні мобільного додатку додали функцію формування графіку платежів за кредитом (актуального на момент формування).

З приводу дзвінків. У такий час вас точно не повинні турбувати дзвінками. Вибачте, будь ласка, за незручності. Напишіть в особисті повідомленні ваші ПІБ, номер телефону, коли зверталися до відділення і коли був дзвінок, будь ласка. Будемо розбиратися в цій ситуації і виправлятися
Проблема вирішена
Світлана Сміян 30 листопада 2021, 20:37
12.11 отправила платёж по реквизитам в другой банк. 15.11 на Вайбер пришло сообщение о том, что не верно указаны реквизиты, ссылка на чат где можно изменить реквизиты. Перешла, все сделала, получатель деньги не получил. Получатель просить справку или платежку, что деньги я отправила корректно. Я обратилась в чат в приложении альфы с просьбой предоставить квитанцию с корректными реквизитами, уже неделю никто не может решить вопрос. Написали 26.11, что я могу заказать справку за 150 грн, я согласилась. В итоге по каким-то причинам справку мне не могут предоставить, говорят, вопрос на уточнении. Зачем банк предоставляет услугу для смены реквизитов если в итоге нет никакого подтверждения, что деньги ушли корректно? Товар свой я получить до сих пор не могу, по сколько от меня просят справку или квитанцию.
Очень не компетентные сотрудники.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 21:20
Ситуація не дуже приємна.
Напишіть в приватні повідомлення, посприяємо у вирішенні питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ArtVi 30 листопада 2021, 17:00
Консультировался с Анной Панченко о вопросах рассрочки — очень быстро, дружелюбно и доходчиво объяснила, что к чему и рассказала о возможностях Sense Superapp.
Очень ей благодарен!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 18:52
Дуже приємно отримувати зворотній зв'язок! Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук! Обов'язково передамо Ані вашу подяку :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ev25072018 30 листопада 2021, 11:47
Дуже дякую за приємну і гарну консультацію Катерині Лещенко дуже розумний і прекрасний спеціаліст все було на вищому рівні дуже їй дякую вона супер)
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 13:19
Чудовій відгук за чудову консультацію, дякуємо вам за нього)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TanyaKhodak 30 листопада 2021, 11:31
Хочу поблагодарить за помощь в решении вопроса по моей кредитной карте Сергія Шумяка. Быстро решил вопрос и подсказал как уменьшить расходы по карте подключив определенные функции. Было приятно общаться и получить помощь в краткие сроки от компетентного и очень приятно сотрудника и человека. Удачного дня и приятных клиентов.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 13:28
Ми з радістю допоможемо та поділимося лайф-хаками по використанню карти. Вдячні за зворотній зв'язок, та високу оцінку. Будемо раді знову вас бачити в чаті, чудового настрою)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Raiska77 29 листопада 2021, 20:39
Хочется от души поблагодарить менеджера Ховдий Оксану, онлайн менеджера, очень приятное впечатление, всё корректно, не смотря на позднее время, человек на совесть выполняет свою работу.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 20:49
Готові допомагати вам 24/7!
Раді, що сподобалась консультація.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 грудня 2021, 15:42
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 01.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данной компании.
Проблема вирішена
indigo30 29 листопада 2021, 20:16
В августе месяце моя мать, Зинина Нина Ивановна, пожелала сменить финансовый номер, но оказалось, что на этом номере уже привязана карточка этого же банка, ну она и подумала, что все вернётся на круги своя и смс вернутся на её телефон и в личный кабинет зайдет. Ан нет. Когда позвонили оператору, он назвал начало номера 099 и конец номера 67 этого просто не могло быть! Данных телефонов у неё нет. И как это называется? Банк привязал карточку к какому то левому номеру Потом она узнала, что карточку забрал клиент. И когда это она успела? Это мошенничество чистой воды! Карточку она аннулировала, да вот только смс о готовности придёт на другой телефон. Как вас после этого обозвать?
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 20:34
Схоже на ситуацію, коли по картці не підключені смс-повідомлення, а в системі відображається технічний номер, котрий по суті не є номером для смс.
Це лише особливості системи.
Щоб перевірити детально, напишіть нам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kharlamov 29 листопада 2021, 13:38
Обратилась в чат, банка ответил Оператор Андрей. Я очень ему благодарна за помощь, всё объяснил, помог, и успокоил. Спасибо большое, безгранично благодарна ему. Настолько лояльного и вежливого обслуживания нам не хватает. Но не в вашем банке)
.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 15:18
Це правильно, що виділитесь гарним досвідом. Дуже вам вдячні за це.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bodritinho 29 листопада 2021, 13:36
Хочу выразить огромную благодарность Ирине Корниенко, специалист по работе с клиентами. Отличный специалист, знающий своё дело. Оперативно и в кратчайшие сроки помогла решить возникшую проблему. Детально и доступно объяснила все нюансы и варианты решения проблемы. Чувствуется нацеленность специалиста помочь клиенту, а не просто ответить на вопросы. После общения с Ириной остались только положительные впечатления от качества обслуживания. Оценка 10 из 10!
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 15:30
Дякуємо за ваш відгук, та вашу думку про наш сервіс, дуже приємно.
Вашу подяку передали, Іра в захваті)
saboteur 28 листопада 2021, 20:38
Получили сообщение от банка, что нужно до 30-го числа совершить покупку картой иначе бонусы аннулируют. И мы сделали несколько покупок в торговых точках 29-го числа, за них также начислили бонусы. На следующий банк аннулировал _все_ бонусы, включая те которые начислены 29-го. 29-го начислили 30-го списали, вот они наперсточники! Евгений, из чата поддержки, написал что все нормально, так и должно быть, мы просто не успели. Хотя 29 явно меньше чем 30, но видимо не в альфа-банке…

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.25 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.25 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝