Знімають щомісячну оплату з заблокованих карток!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Справа у тому, що блокування картки не є її ануляцією або ж закриттям рахунку, це різні поняття. При блокуванні картки нею буде неможливо розрахуватися/провести операцію, до моменту її розблокування, але рахунок до неї продовжує бути активним, і плата за його обслуговування, відповідно, продовжує списуватися ☑️
Списання виконується з того рахунку, де є достатньо коштів для списання комісії.
Якщо ви не користуєтеся пакетом, але маєте два активні (не закриті) рахунки у гривні, плата за пакет початково списується з одного рахунку в мінус. Наступного місяця з другого рахунку в мінус. Два рази з одного рахунку комісія в мінус не списується ❌
Для уникнення списання плати за пакет послуг ви можете виконувати умови безкоштовності пакету (середньомісячний залишок власних коштів на рахунках фіз. особи або ж загальна сума торгових операцій за всім рахунками в пакеті). Переглянути їх розміри відповідно до вашого пакету ви можете у тарифах картки 💸
Або ж, я у разі, якщо картками та рахунками в подальшому ви не плануєте користуватись — ви можете їх закрити (не заблокувати), але для цього необхідно погасити наявну заборгованість. Після цього рахунки будуть остаточно закриті, і будь-які комісії або плати по ним не будуть стягуватись ⚠️
Також надаю інструкцію, як це можна зробити у нашому застосунку: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/6255860579090
Також, для закриття рахунків ви можете звернутися до нашої чат-підтримки або ж контакт-центру 🤝
Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Номер контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно), для швидкого зв'язку з оператором скажіть двічі слово «оператор». Номер для дзвінків із-за кордону: +380 44 298 80 00 (вартість згідно з тарифами моб. оператора).
Сподіваюсь, я зміг допомогти розібратися у ситуації, пояснити причини таких списань та описати перелік подальших дій для уникнення таких непорозумінь в майбутньому. У разі, якщо у вас залишаються додаткові запитання — ми завжди поруч та будемо раді допомогти, варто лише звернутися до нас за одним з каналів вище 🙏🏻
Тихого та мирного неба над головою, бережіть себе 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️