Жахливий банк та сервіс
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Але справа не у вартості, а в тому що служба підтримки не вміє вести спілкування з клієнтами.
Коли мені зателефонували та я проговорила все своє незадоволення, у відповідь почула: зрозуміло.
Рахунок я закрила та більша до цього банку звертатися не буду, жахлива комунікація.
Справа у тому, що смс-інформування є основним каналом сповіщень про рух коштів, через що воно встановлюється для усіх нових карток автоматично. У застосунку клієнт може змінити канал на безкоштовні push-сповіщення, щоб уникнути таких списань у майбутньому.
Щоб це зробити, спочатку потрібно у налаштуваннях Sense SuperApp дозволити відправку таких сповіщень на ваш пристрій, ось інструкція як це зробити https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360017051259. Після чого у меню налаштування конкретної картки потрібно змінити канал із смс на push-сповіщення, https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016999079.
Якщо виконати ці дії, то плата за смс більше стягуватись не буде 👌
Прикро, що співпраця з нами закінчилась на такій ноті🥲 Але ми завжди будемо раді вас бачити знову у якості нашого клієнта. Гарного вам дня та бережіть себе 🤗
З повагою, Андрій 💙