Якесь непорозуміння, а не банк.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.6 |
| USD | 42.05 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Це доволі цікава ситуація, тому нам довелося більш детально в ній розібратися, аби мати повноцінну картину й можливість надати вам відповідь. Проте, все одно щиро перепрошую, що змусили вас очікувати тривалий час. Ми не маємо на меті затягувати процес розв'язання проблем й надання зворотного зв'язку, на жаль, саме в цьому випадку терміни дещо затягнулись 😔
Дійсно, при оформленні вашого кредиту — додатково було оформлено картку, для зарахування готівкових коштів, за які й була здійснена покупка товару. По цій картці був встановлений кредитний ліміт, який згодом ви зменшили, але не в повному розмірі. Внаслідок цього по картці почала нараховуватись комісія за розширений пакет послуг, передбачена умовами обслуговування картки, й списуватись за власні кошти, що ви внесли раніше.
Розуміємо, що ці списання могли стати для вас неприємною несподіванкою, але щиро раді, що наші колеги з відділення змогли допомогти вам повною мірою й все детально розказали 🙌🏻
Щодо роботи каси й поведінки касира — окремо спілкувався із директором відділенням та керівництвом мережі. На момент вашого звернення у касі була технічна перерва, тому вам дійсно довелося очікувати.
Стосовно дій касира, то ми з колегами провели роботу, аби надалі подібних інцидентів не виникало, адже якісна й людяна підтримка клієнтів — це наша цінність й головний аргумент, який допомагає нам залишати у клієнтів тільки позитивні враження після спілкування 😊
Просимо вибачення за цей неприємний інцидент, й сподіваємось, що наша плідна співпраця ще продовжиться. Будемо раді бачити вас в нашій Sense-сім'ї 😇
Ваш друг та помічник, Володимир 💎