Співробітник банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.35 | 49.95 |
| USD | 41.9 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
19.08 прийшов до відділення по адресі Захисників України 7/8. Потрібно було купити валюту 2600. Дівчата попросили зареєструватися так як в цьому відділенні якась електронна черга. Допомогли зареєструватися до каси вже була черга, а саме головне що черга була, а касира не було. В черзі вже майже до 5 людини було, а касира немає і немає. Потім протягом 30 хвилин забігає жіночка в відділення і біжить до каси (це була касир) думаю ну нарешті. Но не тут то було. Вона почала говорити що в неї не працює програма, почала хамити клієнтам що відійдіть від каси присядьте то що ви стоїте нічого не зміниться. Я так і не дочекавшись своєї черги пішов. До таких співробітників і повертатися не хочеться. Прийміть до уваги це. Дуже не приємна жінка. По перше виглядає як не співробітник в якомусь білому платті ні бейджика плюс на місці більше півгодини немає
Розумію, наскільки неприємними можуть бути подібні ситуації, особливо коли ви очікуєте швидкого розв'язання питання, а стикаєтеся із затримкою 😔
Я ретельно перевірив деталі цього випадку, а також поспілкувався із директором та касиром цього відділення. У зазначений вами час — касир перебувала на обідній перерві, яка тривала 30 хвилин, проте після повернення вона зіткнулася зі збоєм у роботі термінала. Колега одразу ж звернулася за технічною підтримкою та орієнтовно через 15 хвилин почала працювати через резервний термінал й обслуговувати клієнтів ✅
Я перепрошую за ці незручності та ваш витрачений час, ми не маємо на меті створювати дискомфорт для наших клієнтів 😔
Разом із командою вже провели роботу щодо необхідності встановлення відповідної таблички «технічна перерва», а також табличку з інформуванням про обідню перерву, аби уникати подібних непорозумінь у майбутньому.
Мені дуже прикро, що ваш візит до відділення залишив негативні враження. Для нас важливо, аби ви завжди відчували комфорт та повагу, коли звертаєтесь до банку 💙
Обов’язково врахуємо ваше зауваження в роботі, аби ваш наступний досвід був зовсім іншим — зручною та швидкою підтримкою 🫶🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎