Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Найжахливіший банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
irynapz 20 серпня 2025, 19:39
Оформили картку від компанії в цьому банку, але тут тільки все почалося.
Намагалася поспілкуватися з менеджером в чаті, але мені настирно навʼязали здійснити дзвінок. Ок. А якби я була німа? То якби я повинна була розмовляти? Ладно, це таке. Для банку замислитися. Але особисто мені зручно мати переписку, а не розмовляти.
Менеджер який хамить. Після того як я попросила до мене звертатися інакше, менеджер повторив декілька раз, питання: для чого, щоб розізлити, самоствердитися?
А чого ж взагалі писала.
Потрібно зареєструватися в застосунку і банкінг вимагає дату видачі паспорта-книжки, якого я вже багато років немаю. Жоден банк цього не вимагає, зате сенс банк відрізнився. Зробити автентифікацію через Дію — неможливо, тільки відеодзвінок.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2025, 18:06
Безмежно вдячні вам, пані Ірино, за те, що ділитесь вашими враженнями від користування нашими послугами, й цінуємо, що ви завжди готові підкріпити вашу думку фактами 🫶🏻
Дякуємо за надану інформацію в особистих, адже це дуже допомогло нам досконало розібратись у цій ситуації!

Насправді у нашому застосунку Sense SuperApp існує чат-підтримка, де агенти 24/7 працюють, аби допомагати нашим клієнтам й розв'язувати проблеми будь-якої складності ✅
Наразі ми займаємось масштабним оновленням нашої чат-системи й переходом на нову платформу, внаслідок чого чат у застосунку тимчасово недоступний 😔
Проте наші агенти продовжують свою роботу й відповідають у месенджерах Viber та Telegram:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Також доступно звернутись до відеочату та контакт-центру за номером 0 800 50 20 50 📞
Повністю підтримуємо, що мати зручний спосіб зв'язку у текстовому форматі це вкрай важливо. На телефонах платформи iOS чат у застосунку вже повернувся, на системі Android ми активно рухаємось у цьому ж напрямку, тому вже скоро звичний чат повернеться до усіх наших користувачів 👌🏻

Проаналізувавши надані вами скриншоти, схоже, ви натрапили на сторонню особу, яка видавала себе за співробітника банку, ймовірно з метою отримання ваших персональних даних. Наші агенти завжди працюють професійно та з повагою, адже наша мета — чути й допомагати клієнту 💙

На питанні про авторизацію та паспорт-книжечку зупинимось детальніше ⬇️
Раніше наш банк працював під назвою Альфа Банк, а з грудня 2022 року ми розвиваємось під брендом Sense Bank.

Після ребрендингу усі клієнти Альфа Банку автоматично стали клієнтами Sense Bank, тому при вході до мобільного застосунку Sense SuperApp у вас запитувались дані вашого старого паспорта-книжечки. Адже ви були зареєстровані ще до ребрендингу — саме за цим документом.

Для успішного входу у Sense SuperApp за вашим актуальним id-паспортом достатньо оновити дані в банку. Зробити це можна самостійно, а також через наш відеочат — головне мати актуальні документи в застосунку Дія 📄
Якщо ж такі варіанти не підходять, або виникають певні труднощі — оновити дані доступно і в офлайн форматі, звернувшись до відділення банку 🏦
Всі деталі за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004730879/16391241392786

Був радий вам допомогти, пані Ірино! Ми виступаємо за прозорість та якісну комунікацію, тому доступні 24 години на добу ⏳
Якщо у вас виникатимуть додаткові питання, то звертайтесь — з радістю допоможемо вам в усьому розібратись та розв'язати ваші питання 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Коментарі - 2

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
20 серпня 2025, 19:52
#
Щоб детально розібратись у ситуації мені необхідні деталі, тому відпишусь вам в особисті повідомлення ✅

З повагою, Володимир 💎
+
+2
natashaGra
natashaGra
20 серпня 2025, 22:28
#
Скорее всего ответ будет копипаст со смайликами и подпись, что клиент сам виноват и менеджер прям святой. Это еще один банк , который ооочень любит не признавать ошибки
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку