Як Sense Bank вводить в оману клієнтів і створює борги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Але через 5 днів мені несподівано прийшло повідомлення про заборгованість у 121 грн! При цьому мій рахунок, який я закрила, досі вважається відкритим, і ці додаткові комісії нараховуються вже після подання заявки на закриття. Ні у додатку, ні в смс, ні у Viber не було жодних попереджень про цю суму!
Це просто неприпустимо — банк не інформує клієнтів прозоро, вводить в оману і створює борги без пояснень. З таким ставленням до клієнтів неможливо довіряти жодним фінансовим послугам. Sense Bank — це приклад, як не треба працювати з людьми. Ретельно подумайте, перш ніж користуватися їхніми послугами.
Справа у тому, що ви робили переказ коштів з кредитної картки. Під час переказу саме з кредитки списується дві комісії. Перша — це комісія сервісу, що складає 1%+5 грн від суми операції, тобто 35 грн у вашому випадку. Розмір цієї комісії ви бачите одразу перед його виконанням у застосунку. Друга — комісія за тарифом картки, що складає 4% мінімум 20 грн від суми операції. Про цю комісію ми також додатково повідомляємо у застосунку перед переказом, під полем для введення суми операції. Ця комісія, списується пізніше, коли сума проходить по рахунку і кошти остаточно списуються.
Щодо рахунку, то справа у тому, що процес його закриття триває протягом 30 днів. Це потрібно, щоб всі операції пройшли по рахунку або клієнт міг забрати залишок власних коштів у касі банку чи перерахувати на інший рахунок. Оскільки відбулось досписання комісії за переказ, то вам і було надіслано сповіщення про цю заборгованість.
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас. Ми ніколи не мали на меті ввести будь-кого з клієнтів в оману, а навпаки робимо все можливе для того, щоб наші клієнти отримували максимум інформації у застосунку під час виконання будь-яких операцій у ньому. І переказ коштів не є виключенням, адже там було додано додаткове сповіщення про можливу комісію за переказ з кредитної картки.
З повагою, Андрій