Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Жахливий досвід обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
StefaniiaS 2 серпня 2025, 10:43
Склалася дуже неприємна ситуація з Сенс Банком при поповненні картки. Банк дозволяє поповнили рахунок через GooglePay. Я випадково вибрала ту ж картку сенсу, яку і потрібно було поповнити щоб закрити кредитний ліміт. Банк провів операцію без підтвердження операції та без жодного попередження про комісію. Звичайно, комісії вказані в тарифах (які ще треба знайти), але проводити операції без попередження про зняття комісії абсолютно не клієнтоорієнтовано (візьміть приклад з моно може). При зверненні до банку з проханням індивідуально розглянути ситуацію, зрозуміти, що кошти нікуди не були переказані на іншу картку/інший банк, банк спершу просто просто закрив чат, не бажаючи продовжити розмову. Тільки коли я звернулась щоб залишити офіційне звернення/скаргу, мене вислухали, але все одно банк не пішов на зустріч, просто відмовив у компенсації комісії, жодним чином не прокоментувавши відсутність попереджень про комісії, відсутність запиту на підтвердження операції, дії своїх співробітників, моє прохання дати інструкцію про закриття рахунку. Загалом, коли все добре — ситуація більш менш терпима, коли щось йде не так — банк просто ігнорує проблеми/запити клієнтів, відмовляється коментувати незручності в обслуговуванні, не бере до уваги скарги щодо неклієнтоорієнтованого підходу. Загалом, що дізналась для себе з цієї ситуації — банку важливіше отримати фактично незаслужену комісію, аніж втримати лояльного клієнта, який активно користується карткою. Наче банк націоналізували, кацапська частинка пішла, а підходи ті самі лишились. Розчарована закрила рахунок, однієї псевдо-діджитальності не вистачає для якісного обслуговування.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 серпня 2025, 20:18
Щодня ми спілкуємося з великою кількістю клієнтів і чуємо дуже різні історії — від приємних до складних. Кожна з них для нас цінна, адже це живий досвід, який показує, що можна зробити краще, і на що звернути увагу 💙

Дійсно, у застосунку Sense SuperApp є можливість при поповненні картки обрати канал GooglePay й скористатись іншою карткою, у тому числі карткою іншого банку. У вашій ситуації ви обрали ту ж картку, що і планували поповнити — у такому випадку немає підтвердження проведення операції через 3D-Secure, адже переказ відбувається між вашими рахунками, так само як і коли ви переказуєте кошти з однієї вашої картки в нашому банку на іншу — окремого підтвердження немає, адже це типова для вас операція в межах ваших рахунків. Підтвердження, про яке ви вказуєте буде якщо обрати картку іншого банку, в такому випадку застосовується 3D-Secure ✅

Стосовно попередження про можливі комісії, то воно існує, адже при виборі способу поповнення GooglePay під сумою вказується інформаційне повідомлення: «Без комісії, але банк, якому належить картка, може стягувати комісію на своєму боці» — у вашій ситуації цією карткою стала ваша ж кредитна картка, згідно з тарифами якої комісія за переказ коштів становить 4% мін. 20 грн.

Ми аж ніяк не приховуємо ці тарифи, навпаки, прагнемо, аби наші клієнти свідомо підходили до користування банківськими продуктами й ставились до фінансових питань максимально серйозно, а тому тарифи доступні як на нашому сайті https://sensebank.ua/credit-cards, так і в застосунку, де всього за 3 кроки можна ознайомитись з умовами обслуговування ✅
Інструкція за посиланням https://help.sensebank.com.ua//360016883399

Щодо вашого спілкування у чаті підтримки, то при першому вашому зверненні діалог був завершений агентом, оскільки від вас тривалий час не було відповіді, після чого ви розпочали нову розмову, вже з іншим агентом, що і зареєстрував скаргу.
Прикро, що спілкування у чаті залишило неприємний осад. Зворотний зв’язок про роботу команди допомагає нам помічати, де можемо стати кращими, і ми обов’язково попрацюємо його, аби й надалі надавати сервіс найвищого рівня 💙

Щодо компенсації — на жаль, вона не була погоджена, оскільки комісія була стягнута відповідно до тарифів, встановлених для вашої банківської картки та умов обслуговування банку, хоча і розуміємо, що у вашому випадку це виглядало як технічне непорозуміння 😔
Ми врахуємо ваш досвід, щоб процеси були більш прозорими й зрозумілими!

Розуміємо, що такі ситуації залишають неприємний осад, і цінуємо, що знайшли час розповісти про свій випадок 🫶🏻

З повагою, Володимир 💎

Коментарі - 2

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
2 серпня 2025, 10:59
#
Аби предметніше все перевірити — відпишусь вам в особисті, для уточнення ваших даних 💙

З повагою, Володимир 💎
+
+15
Pumbovik
Pumbovik
2 серпня 2025, 11:03
#
От национализации ничего лучше не стало, только хуже, почитайте тарифы, надо сумму от 2000 грн заказывать за 2 дня
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку