Обслуговування, яке залишає бажати кращого
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Персонал поводиться неетично: без привітання, без прощання, без елементарної поваги до клієнта. Співробітниця просто вийшла, повідомила, що каса не працює, і пішла, навіть не запропонувавши альтернативу. Складається враження, ніби ти прийшов до когось додому, і тебе обслуговують із неохотою.
Особливо це відчутно на фоні інших відділень банку, де сервіс дійсно клієнтоорієнтований.
Більше не планую відвідувати це відділення.
Однією з головних цінностей нашого банку в роботі з клієнтами завжди була і буде відкритість до діалогу, тож ми завжди раді отримати чесний та змістовний зворотний зв'язок від наших користувачів, адже це допомагає нам у покращенні нашого сервісу й процесів обслуговування 🙌
Рівень взаємодії співробітника та клієнта — це показник професіоналізму наших фахівців з обслуговування, а тому при виникненні питань щодо компетенції наших спеціалістів — ми не проходимо повз, а з особливою увагою аналізуємо ситуацію, аби виокремити усі важливі моменти й направити всі сили для покращення клієнтського досвіду.
Зверталась щодо вашої ситуації, аби дізнатися всі деталі візиту, й вже готова надати вам відповідь 🙏
У відгуку ви зазначили, що зверталися до нашого відділення «Центр-Дніпровське», графік роботи відділення — пн. — нд 09:00-18:00
На початку робочого дня співробітники відділення мають провести відповідні операції з підготовки для роботи, щоб забезпечити швидке та комфортне обслуговування. Ваш візит припав на вівторок, коли у відділенні проводиться планова ревізія.
Саме через це — каса була доступна до відвідування не одразу, а після завершення необхідних процедур 😢
За камерами було зафіксовано, що ви звернулися о 08:50, тобто, ще до початку робочого часу цього відділення.
Зазначу, що графік роботи відділень ви можете переглянути як у нас на сайті, в застосунку Sense SuperApp, він також зазначений при вході у відділення 🫶
Ми розуміємо, наскільки зараз важливий час для кожної людини — тож, ще до відкриття відділення до вас вийшла співробітниця, аби попередити вас про затримку, та, як альтернативу, запропонувати зачекати, доки ревізію не буде завершено — аби ви могли спланувати свій день 🫶🏻
Цілком розумію, що початок дня — його найважливіша частина, й будь-який стрес може порушити усі плани та зіпсувати настрій 💔
Колеги намагалися зв'язатися з вами щодо цього випадку, аби додаткового все пояснити й перепросити за такий неприємний досвід, проте, на жаль, не вдалося до вас додзвонитися 😔
Хочу подякувати, за те що ви звернулися, та поділилися своїм досвідом та враженнями про нашу роботу — це справді має важливе значення для нас, і допомагає визначити западаючі зони, які нам потрібно покращувати!
Завжди будемо раді побачити вас ще раз! Впевнена, ми ще зможемо покращити ваші враження про наш банк 💙
Валерія 🫧