Безпідставне блокування рахунків, некомпетентна служба безпеки банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Навіть виграв павербанк за програмою лояльності CashU.
В січні 2023 року акаунт заблокували, в відео чаті сказали що розблокувати неможливо. Поїхав у відділення, там пару годин чекав керівника відділення, але й вона не змогла назвати причину блокування, сказала тільки що служба безпеки не дозволяє розблокувати.
Запропонувала закрити рахунок і через певний час знову відкрити.
В серпні 2023 я спробував знову відкрити рахунок онлайн, і мені на пошту прийшов договір і привітання з відкриттям рахунку. Я зрадів, бо подумав що знову став клієнтом банку.
Але як тільки спробував зайти в додаток — «ваш акаунт заблоковано».
З того часу пройшло майже 2 роки, я б і не згадав про цей банк якби не реклама в додатку Вolt. Я активно користуюсь сервісами Bolt, і в іншому банку промо -20% на всі послуги, але Сенс банк пропонує аж -50%(!).
Тому захотілось користуватися цим банком, + зараз триває будівництво і треба багато чого купувати в Епіцентрі, і в них також є можливість відкрити карту Вигода Сенс банку.
Щойно скачав додаток, все так же аккаунт заблоковано. Зв’язався через відео чат щоб розблокувати — оператор каже що розблокування неможливе, служба безпеки не дозволяє.
Надіюсь що хоч тут мені нададуть кваліфіковану відповідь і допоможуть розблокувати акаунт/рахунок.
Справа у тому, що у подібних ситуаціях банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», відповідно до яких банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.
Під час розірвання ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна переглянути за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Нам дуже приємно, що спільна акція з Bolt та наша картка «Вигода» вас зацікавили і ми б були раді продовжити співпрацю, як би це було можливо🥲 Зі свого боку ми розуміємо, що таке рішення може може завдати вам певних труднощів 😔
З повагою, Андрій 💙