Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Некомпетентність персонального менеджер

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Віктор Дехтяр 8 травня 2025, 11:13
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Виникла проблема зі сплатою мита через додаток Сенс банку. Вперше вирішив звернутися до свого персонального менеджера Баранець Наталії за допомогою. Описавши ситуацію з не можливістю оплатити платіж Наталя взялась допомогти. Суть в тому що в призначенні платежу були спеціальні символи «;» як того вимагають платежі в бюджет (в 2020 році вже робив такий платіж через додаток і проблем не було). Персональний менеджер Наталя також наголосила, що я маю дотримуватись всіх відступів та спеціальних символів. Коли й надалі не вдалося здійснити оплату через мобільний додаток Сенс банку менеджер порекомендувала звернутися у найближче відділення. Прийшовши у відділення я пояснив ситуацію та повідомив, що персональний менеджер наголошувала, що треба дотримуватись всіх знаків. З допомогою менеджерів відділення також не вийшло здійснити платіж через додаток. Тоді я був змушений знімати кошти з рахунку, щоб здійснити платіж через касу, оскільки оплатити рахунок необхідно було в той же день, а коли б вирішилась ця проблема в додатку я не розумів. За цю операцію я сплатив чималу комісію (більше 1000 грн).
Згодом я звернувся в чат підтримки, щоб все-таки розібратись чому не вдавалось провести платіж. Де мені пояснили, що спеціальні символи з 2023 року потрібно видаляти і за їхньої наявності платежі проходити не будуть, а також зауважили, що мій персональний менеджер мене дезінформував.
Потім я самостійно повідомив менеджеру, щоб вона теж володіла цією інформацією.
Питання в тому чому співробітники в чаті та персональний менеджер володіють різною інформацією? Чому персональний менеджер «не дотягує» в знаннях до співробітників чату? Чому через некомпетентність персонального менеджера я поніс додаткові фінансові витрати? Клієнт має довіряти своєму персональному менеджеру. Як після цієї ситуації я можу бути впевнений у компетентності менеджера?
Не побачив сильного бажання допомогти мені від персонального менеджера. Думав це привілей, а виявилось що ні.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 травня 2025, 12:22
Ми завжди цінуємо відкритий діалог з нашими клієнтами, тому дякуємо що поділились цією ситуацією з нами. Для нас це дуже важливо 🙌

Повністю розуміємо вас та ваші емоції щодо цього випадку, адже персональний менеджер перш за все має допомагати, а не створювати додаткові перепони для клієнта. Приносимо вибачення, що через дезінформацію зі сторони менеджера вам довелось звертатись до відділення та сплачувати додаткову комісію за операцію, котру можна було провести у застосунку банку. Зі свого боку ми додатково провели роботу з працівником, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Нам дуже прикро, що через недостовірну інформацію ви понесли фінансові втрати, тому банком було прийнято рішення компенсувати вам ці витрати.

Ще раз приносимо вибачення та сподіваємось на ваше розуміння🙏 Хочеться вірити, що подальша співпраця з банком буде позитивною та залишить після себе тільки приємні враження 🤗

З повагою, Андрій 💙

Коментарі - 5

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
8 травня 2025, 11:36
#
Вже стукаємось вам у особисті для уточнення деталей

*Андрій
+
0
Віктор Дехтяр
Віктор Дехтяр
8 травня 2025, 11:42
#
Віктор
+
+15
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
8 травня 2025, 12:44
#
Это имя оператора, который отвечает
+
0
Я. ..
Я. ..
9 травня 2025, 13:10
#
Неправдивый Отзыв

«Это имя оператора, который отвечает»

Не бреши Андрію))
+
0
Я. ..
Я. ..
9 травня 2025, 13:09
#
Віктор Дехтяр

«Віктор»

Ні, тепер ти будеш Андрій, вітаю тебе Микола, зараз до тебе у вікно постукають для уточнення деталей, тому відкрий їм, Петро.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.4
USD 41.95 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.4
USD 41.95 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Некомпетентність персонального менеджер