Некомпетентність персонального менеджер
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.4 |
| USD | 41.95 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Згодом я звернувся в чат підтримки, щоб все-таки розібратись чому не вдавалось провести платіж. Де мені пояснили, що спеціальні символи з 2023 року потрібно видаляти і за їхньої наявності платежі проходити не будуть, а також зауважили, що мій персональний менеджер мене дезінформував.
Потім я самостійно повідомив менеджеру, щоб вона теж володіла цією інформацією.
Питання в тому чому співробітники в чаті та персональний менеджер володіють різною інформацією? Чому персональний менеджер «не дотягує» в знаннях до співробітників чату? Чому через некомпетентність персонального менеджера я поніс додаткові фінансові витрати? Клієнт має довіряти своєму персональному менеджеру. Як після цієї ситуації я можу бути впевнений у компетентності менеджера?
Не побачив сильного бажання допомогти мені від персонального менеджера. Думав це привілей, а виявилось що ні.
Повністю розуміємо вас та ваші емоції щодо цього випадку, адже персональний менеджер перш за все має допомагати, а не створювати додаткові перепони для клієнта. Приносимо вибачення, що через дезінформацію зі сторони менеджера вам довелось звертатись до відділення та сплачувати додаткову комісію за операцію, котру можна було провести у застосунку банку. Зі свого боку ми додатково провели роботу з працівником, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Нам дуже прикро, що через недостовірну інформацію ви понесли фінансові втрати, тому банком було прийнято рішення компенсувати вам ці витрати.
Ще раз приносимо вибачення та сподіваємось на ваше розуміння🙏 Хочеться вірити, що подальша співпраця з банком буде позитивною та залишить після себе тільки приємні враження 🤗
З повагою, Андрій 💙