Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Обережно: шахрайська практика списання неадекватної комісії в 3 євро за «неактивну» картку.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Customer456 9 квітня 2025, 17:12
Сенс банк запровадив шахрайську практику списання неадекватної комісії в 3 євро за «неактивну» валютну картку, по якій півроку не було операцій.
Тобто замість нарахування мені % за користування банком моїм залишком на картці, списується шалена комісія. Але це звісно право банка встановлювати будь-які, навіть неадекватні комісії, заздалегідь попередивши про це. При цьому від Сенсу з цього приводу повідомлень не було, напевно по-тихому десь впихнули в чергову зміну тарифів маленькими літерами.
І що саме головне — це списання спеціально робиться по шахрайськи, тихо, без повідомлення клієнта, хоча на карті активовані Push-сповіщення. Я сам побачив, що гроші списувались випадково, через 4 місяці. Ніякі повідомлення від банку про списання цієї комісії взагалі не надходили. Пояснення дуже дивне — це «внутрішньобанківська операція», хоча наприклад списання з кредитки приходять як push-повідомлення нормально.
Наразі повернути списані таким шахрайським методом гроші в Сенсі відмовляються, напевно у відповідному відділі сидять особливо обдаровані фахівці, згодні втратити клієнта, який більше 15 років з банком, аби наживитися на 12 євро.
Відповідно виникло непереборне бажання закрити всі рахунки і не мати справу з такою недоброчесною фінансовою установою і написати максимально відгуків, щоб попередити потенційних клієнтів, щоб оминали цей банк!
Сенс Банк
Відповідь банку
29 квітня 2025, 10:54
Дякую вам за звернення!

Насправді, списання плати за неактивний рахунок було в нашому банку вже давно, тільки умови були трішки іншими 🙏

Минулого року, восени ми проводили інформування клієнтів щодо змін у розмірі комісії за обслуговування, окрім публікації новини на сайті банку, клієнти отримали пуш-сповіщення/СМС стосовно змін
Відповідні сповіщення було надіслано 1 та 4 листопада, 21 листопада 2024 року набула чинності нова редакція Договору банківського обслуговування фізичних осіб та від 5 грудня 2024 року було внесено зміни до тарифів за картковими та поточними рахунками фізичних осіб.

За оновленими умовами розмір комісії становить 3 у.о., замість 5 у.о, та плата стягується з 7-ого місяця у випадку, якщо по рахунку не проводилося розрахунково-касових операцій за вашою ініціативою 🙌
Додатково було скасовано поріг балансу, за якого комісія за неактивний рахунок не списувалась.

У вашому відгуку, ви зазначили, що комісію було списано з вашої єврової картки — таким чином, можу зрозуміти, що ви не проводили операцій за рахунком півроку, та кошти просто лежали на вашій картці (якщо на рахунку немає коштів, комісія не списуватиметься)

Щоб уникнути подібного списання по картці у майбутньому — ви можете оформити валютний депозит, та зберігати ваші кошти саме там, таким чином навіть пасивно заробляючи 😉

Щодо другої частини у вашому зверненні — розумію, що вам хотілося б отримати сповіщення щодо такого списання, адже мова йде про власні кошти 😥
Інформування про дане списання не передбачено, адже ця комісія винесена безпосередньо в тарифах картки, та проходить вже по рахунку

Проте зазначу, що я почула вашу думку стосовно цієї ситуації, та передала побажання щодо введення подібного інформування!
Дійсно розумію, наскільки це важливо для вас — тож не можу просто закрити на це очі 🤍

Я сподіваюся, що своїм поясненням я змогла внести порозуміння в ситуацію, але зазначу, що ми завжди відкриті до діалогу та обговорення.
Тож, якщо у вас ще виникли питання, чи вам потрібна буде допомога — будь ласка, звертайтеся до нас на help@sensebank.com.ua, залюбки відповімо!

Валерія 🫧

Коментарі - 9

+
0
natashaGra
natashaGra
10 квітня 2025, 12:13
#
Делайте скрины выписки, скрины переписки и пишите жалобу в нбу. Вряд-ли по другому получится решить проблему
+
0
Я. ..
Я. ..
11 квітня 2025, 14:54
#
І в чому буде сенс скарги?

Шановний голова нбу, в правилах банку визначено списання 3 євро за неактивний рахунок, вони списали 3 євро в мене за неактивний рахунок, але я правила не читав, ось скаржуся?

Чи як це виглядатиме?)

Банк буде посилатися на договір і правила свої, і суд також встане на їх бік, бо клієнта ніхто не тримав силою саме в цьому банку, відтак виявивши таке правило з списанням в 3 євро за неактивний рахунок — клієнт міг закрити рахунок одразу.
+
0
Customer456
Customer456
11 квітня 2025, 16:48
#
Все правильно — «виявивши таке списання». А тепер уявіть собі ситуацію, коли по всіх інших операціях ви отримуєте push-сповіщення в застосунку, а ці списання по 3 євро банк робить по-тихому, не повідомляючи клієнта жодним чином — ні через застосунок, ні через СМС, хоча в застосунку для цієї картки ці сповіщення були весь час активовані. Я ж і кажу, що виявив ці списання практично випадково. Звісно, якщо б я побачив перше таке списання — то жодних питань взагалі б не було і цієї скарги також.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
11 квітня 2025, 10:25
#
Во всех крупных банках такая практика уже. Открываем тарифы и читаем.
+
+27
Customer456
Customer456
11 квітня 2025, 14:24
#
Питання ж не в тарифах, а в тому як саме підступно це списання робиться.
+
0
Я. ..
Я. ..
11 квітня 2025, 14:52
#
Ну, таке собі, або в банка це було при підписанні договору вже встановлено і ти не прочитав, або банк оновив правила обслуговування і зазвичай всі банки повідомляють про зміни і зазначають в кінці, що якщо не погоджуєшся зі змінами — то закрий картку.

Все просто, а тут виходить правил ти не читав, як і договір, підписав, потім оновлення думаю теж напевно ти не читав, а потім коли виявив що щось не так — тобі це не подобається…

«Відповідно виникло непереборне бажання закрити всі рахунки і не мати справу з такою недоброчесною фінансовою установою»

Ти це, головне коли будеш підписувати договір в новому банку — то почитай хоч що там по умовах і коли оновлюють правила в банку — теж читай все уважно і до кінця, кажуть допомагає від таких «неочікуваних» списань…
+
+27
Customer456
Customer456
11 квітня 2025, 17:02
#
Ще раз поясню суть проблеми. Питання не в тарифах чи умовах обслуговування, які будь-який банк може змінювати на власний розсуд в будь-який момент. Питання в інформуванні клієнта, що банк з його картки списує його гроші. Крапка
+
+27
Customer456
Customer456
11 квітня 2025, 17:16
#
Я дуже радий, що у вас є час і натхнення читати правила обслуговування і всі зміни до них, які періодично оновлюються і які банки зазвичай публікують десь окремо на сайті маленькими літерами. А тепер уявіть, що у вас таких банків 12, наприклад. Впевнений, що ви НЕ будете читати всі правила і всі зміни. Але ви будете розраховувати на те, що про операції з вашими грошима банк буде вас сповіщувати, а не списувати тихо гроші, називаючи це якоюсь «внутрішньобанківськ\ою операцією»
+
0
AlexMnew
AlexMnew
24 квітня 2025, 9:38
#
Получил аналогичный «подарок». Хочу дополнить: в приложении об этой карте пишется, что обслуживание БЕСПЛАТНОЕ. Понятно, что тарифы на обслуживание изменились (в декабре), но почему не внесены соответствующие изменения в приложение (прошло 3 мес)? На этот вопрос менеджер ответил: «на приложение мы повлиять не можем». Нормальный банк, но не без багов, к сожалению.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.65
USD 42 42.5
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.65
USD 42 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Обережно: шахрайська практика списання неадекватної комісії в 3 євро за «неактивну» картку.