Банк отказал в обслуживании (((
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +3
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 12 березня 2025, 12:51
- #
Для уточнення деталей поспішаю до вас в особисті повідомлення 👌🏻
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
- +
- 0
-
- Artemiy8888
- 12 березня 2025, 19:42
- #
Жду с нетерпением, решение вопроса
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.5 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Банк отказал в обслуживании, потребовал документы о происхождении средств, Отправил через менеджера Светлану, все документы, скрины оплаты, переводы платежей, P2P, выигрыши, где видно вигравши от 20 000 до 100 000гр
ставки, все до мелочей, номера счетов акаунтов, баланс криптокошелька, с криптоволютой, где отображается что куплена в 2019 году, за, 3.900.usdt
Ждал 3 недели, начал узнавать в итоге узнал что мои документы даже не приняли к рассматрению, мотивируя что им нужны довідки, а другие документы другого формата они не рассматривают.
Попросил у менеджера Фавбет сделать мне выписку по депозитам и выводами, увы половина депозитов делалась через Google play, и эта форма оплаты является анонимной и им не отображается номер карты с которой идёт зачисление, да уж спасибо за опыт.
На счету 79000 и 400 usd
Подскажите и помогите как быть в данной ситуации, или может быть кто-то сталкивался и как решалась ситуация, отпишите пожалуйста, буду очень благодарен.
Відповідно до пункту 4.3 ДКБО банку, Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.
У вашому випадку банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Щодо поданих документів – на жаль, вони не відповідали вимогам банку. Для підтвердження джерела походження коштів необхідно надати офіційні виписки або довідки, які б документально підтверджували джерела походження коштів.
У вашій ситуації для отримання коштів з ваших рахунків необхідно звернутись до відділення банку, аби колеги допомогли із закриттям рахунків та видачею коштів.
Детальніше про можливі підстави для таких рішень можна ознайомитись тут 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Якщо залишились питання – звертайтесь, будемо раді допомогти 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎