Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Жахливе ставлення до клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Oksana212121 7 березня 2025, 9:25
На цьому тижні заходила в відділення яке знаходиться на Захисників України 7/8 Харків. Потрібно було в касу оплатити квитанцію на суму 110 000 грн. Взяла талончик присіла. По перше що касир обслуговував так званих своїх клієнтів без черги так ще хвилин 20 розповідала про свої особисті проблеми і я сиділа чекала своєї черги. Ну так не дочекавшись своєї черги (тому що слухати як хтось зламав ногу і все подібне) не було часу. Вважаю що таке ставлення до клієнтів дуже негарне. Такі співробітники відвертають бажання обслуговуватися в вашому банку. В інших банках касири привітні і роблять свою роботу без балачок
Сенс Банк
Відповідь банку
27 березня 2025, 10:21
Дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності, з якими вам довелося зіткнутись під час візиту до нашого відділення 🙏 Нам дуже прикро, що звичайне звернення до каси закінчилось так і не розпочавшись через дії співробітника відділення. Зі свого боку ми вже зв'язались з відділенням для уточнення та вирішення питання щодо поведінки касира, адже обслуговування у касі має відбуватись згідно реєстрації по черзі з талоном. Бувають ситуації, що час обслуговування певних клієнтів може відрізнятись, так як звертаються різні клієнти та з різними питаннями, але в жодному випадку каса не має бути місцем для особистих розмов.
Ще раз приносимо вибачення за незручності та сподіваємось, що наступний візит до нашого відділення буде швидким та продуктивним.

З повагою, Андрій

Коментарі - 2

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
7 березня 2025, 9:45
#
Вже стукаємось до вас у особисті для уточнення

*Андрій
+
0
natashaGra
natashaGra
10 березня 2025, 15:07
#
В этом отделении всегда так было, очередь из электронной очереди и очередь из знакомых сотрудников этого отделения
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.2 41.8
Всі курси банку