Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Легальне *** від банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vaskud 7 березня 2025, 8:15
У листопаді 2022 року «Сенс Банк» (Альфа-Банк) запропонував акцію — заплати 80% боргу, і решту 20% тобі пробачать. Я виконав свою частину угоди, після чого отримав e-mail з підтвердженням, що борг анульовано, а офіційну довідку про це надішлють поштою. Півтора року — тиша. А потім «Сенс Банк» тишком-нишком надсилає повідомлення у Viber з вимогою з’явитися у відділення, щоб щось підписати. Viber раніше ніколи не використовувався для жодних повідомлень, і я ніколи не давав жодної згоди на використання цього месенджера як офіційного каналу зв’язку. Жодних нормальних попереджень чи пояснень що до чого. Коли я не з’явився (бо навіть не розглядав Viber як засіб комунікації з банком), «Сенс Банк» просто повернув мені ці 20 тисяч боргу назад. Звісно жодної інфи про це повернення не було. Ні через СМС, ні на e-mail, і навіть на цей самий Viber нічого не прислали. Пояснити по телефону, коли саме на мене знову нарахували ці 20% боргу, що дорівнює 20000 гр не можуть — система не висвітлює. Про свої обіцянки 2022 року забули. «Сенс Банк» — це не банк, це лотерея: сьогодні обіцяють пробачити борг, завтра повернуть його назад, а клієнт хай викручується. Доречі додаток мені заблокували. Не рекомендую взагалі нікому. Банки мають використовувати для надсилання важливої інформації тількі канали зв’язку погоджені з клієнтом — це постанова НБУ. Планую відмовитись від усіх їхніх послуг та писати в НБУ скаргу.
Якщо хтось теж зтикнувся з такою ситуацією пишіть на kudvas17@gmail.com.
Зможемо написати колективну скаргу на цей банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 квітня 2025, 10:20
Згідно умовам прощення підписання довідки на відділенні банку є однією із обов'язкових умов. На жаль, ви не змогли повернутись до України та на відділенні підписати документи, щоб у банка були підстави запустити процес прощення.
Наразі всі подібні програми у Sense Bank тимчасово призупинені до моменту приведення діяльності банку у відповідність до ст. 7 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Саме через це заборгованість існує на сьогодні. Зі свого боку ми завжди готові йти на зустріч клієнтам та зробити все можливе для того, щоб вирішити ситуацію. І ми обов'язково повернемось до вирішення вашого питання після приведення діяльності банку у відповідність.
Стосовно доступу до застосунку банку, то для відновлення потрібно пройти процедуру оновлення даних. Для цього ви можете звернутись до підтримки через відеочат у застосунку або до найближчого відділення банку із документами. Після повторної ідентифікації ви зможете і надалі користуватись Sense SuperApp.

З повагою, Андрій

Коментарі - 2

+
+2
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
7 березня 2025, 8:19
#
Ты просто срок исковой давности восстановил
+
0
Vaskud
Vaskud
27 травня 2025, 5:38
#
Коли я оплачував 80% боргу, згідно з умовою акції, то після сплати мені надійшов email в якому ваш банк мене запевнив, що 20% банк мені простив та довідку прощення відішле поштою на українську фінансову адресу.
Крім того я зв’язувався з представниками банку через телефон. Не було жодної розмови про те, що я маю фізично бути присутній в відділенні банку.
Якщо у вас виникли проблеми з тим щоб відіслати потрібні документи поштою, то хто вам заважав зв’язатись зі мною через погодденні між нами канали зв’язку: мій фінансовий email, та мій фінансовий номер телефону? Від вас не було жодних повідомлень на протязі багатьох місяців, а потім ви тишком-нишком нараховуєте мені ті самі 20% які вже простили.
Після погашення та прощення я перевіряв на прикінці 2022 рахунок — в мене не було заборговангості - висвічувався нуль. Ви без жодних повідомлень нарахували мені в мінус ці 20000 гр, які до цього вже простили, і коли при остатній розмові я намагався вияснити через ваших співробітників коли саме це відбулося, то ніхто не відповів мені на це питання.
Не кажіть про себе, що ви йдете клієнтам на зустріч, ви навіть інформацію потрібну
не встані предоставити…
Email в якому чітко вказано, що борг прощений і що довідка прощення прийде поштою я відсилав вам в переписці. Ваша відповідь була така, що ваші співробітникі не встані зверифікувати те що було 2 чи 3 роки тому.
Помилитись може як клієнт так і банк. Але ваш банк свої помилкі ніколи не визнає, від слова зовсім.
Звертатимусь до Нац. Банку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку