Зникли кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 22 лютого 2025, 15:24
- #
Вітаю!
Дуже прикро чути, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції :(
Зараз звернуся до вас в особисті повідомлення для уточнення інформації 🫶
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Дуже прикро чути, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції :(
Зараз звернуся до вас в особисті повідомлення для уточнення інформації 🫶
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
- +
- 0
-
- Неправдивый Отзыв
- 22 лютого 2025, 17:08
- #
Вот по этому нужно 2 банка иметь
А що Ви хотіли банк на грані банкрутства, через його проросійську політику від його масово ідуть клієнти.
- +
- 0
-
- Неправдивый Отзыв
- 25 лютого 2025, 13:57
- #
Такие тех.проблемы во всех популярных банках помню. Никто никуда не идёт и деньги там не свои. Банки тоже берут кредиты
- +
- 0
-
- natashaGra
- 4 березня 2025, 7:55
- #
Ну как эта волшебница таки проблему решила? И комиссию вернули?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.5 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
На момент вашого звернення у нас дійсно стався технічний інцидент, через що у деяких клієнтів дублювалися операції й на рахунках виник мінус 😥
Проблему ми мали з самого ранку, але, вже до вечора 22 лютого все було вирішено 🙌
Я повністю розумію вас, як клієнта, і на вашому місці мені було б так само неприємно, адже мова йде в першу чергу про ваші власні кошти
Хочу зазначити, що всі помилково списані кошти та комісії за ці списання вже було повернено клієнтам. Ми ні в якому випадку не привласнюємо ваші збереження!
Я приношу свої щирі вибачення за завдані незручності ❤️🩹
Розумію, що завжди хочеться, щоб все працювало ідеально, та ми беззаперечно прагнемо до цього, але іноді дійсно стаються подібні ситуації ☹️
В таких випадках важливо зберігати людяність та розуміння — тому ми завжди підемо назустріч нашим клієнтам 🫶
Я буду рада бачити вас у нашому банку і надалі, адже ви важливі, та маєте значення для мене, та впевнена, що ми ще зможемо порадувати вас!
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧