Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Зникли кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Юлія Юлія 22 лютого 2025, 12:27
Отже, були кошти на карті не кредитні а власні! Я впевнено стою на розрахунок на касі за послугу.І мені видають недостатньо коштів! я чекаю люди чекають! де мої кошти? в додатку пише ми знаємо проблемо очікуємо вирішення до кінця дня …Що!!! я маю чекати свої кошти до кінця дня ?? після цього закриваю картку.мені таких сюрпризів не потрібно.ні в одному банку ніколи такого не було
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2025, 14:54
Дякую вам за відгук!

На момент вашого звернення у нас дійсно стався технічний інцидент, через що у деяких клієнтів дублювалися операції й на рахунках виник мінус 😥
Проблему ми мали з самого ранку, але, вже до вечора 22 лютого все було вирішено 🙌

Я повністю розумію вас, як клієнта, і на вашому місці мені було б так само неприємно, адже мова йде в першу чергу про ваші власні кошти

Хочу зазначити, що всі помилково списані кошти та комісії за ці списання вже було повернено клієнтам. Ми ні в якому випадку не привласнюємо ваші збереження!

Я приношу свої щирі вибачення за завдані незручності ❤️‍🩹
Розумію, що завжди хочеться, щоб все працювало ідеально, та ми беззаперечно прагнемо до цього, але іноді дійсно стаються подібні ситуації ☹️
В таких випадках важливо зберігати людяність та розуміння — тому ми завжди підемо назустріч нашим клієнтам 🫶

Я буду рада бачити вас у нашому банку і надалі, адже ви важливі, та маєте значення для мене, та впевнена, що ми ще зможемо порадувати вас!

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧

Коментарі - 6

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
22 лютого 2025, 15:24
#
Вітаю!

Дуже прикро чути, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції :(
Зараз звернуся до вас в особисті повідомлення для уточнення інформації 🫶

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
+
+15
Я_ __
Я_ __
24 лютого 2025, 14:06
#
Хто вам ці шаблони придумує, а які емоції мають бути в людини в такій ситуації, їй радіти треба було, чи що?
+
0
Неправдивый Отзыв
Неправдивый Отзыв
22 лютого 2025, 17:08
#
Вот по этому нужно 2 банка иметь
+
0
DCLXVI
DCLXVI
25 лютого 2025, 13:47
#
А що Ви хотіли банк на грані банкрутства, через його проросійську політику від його масово ідуть клієнти.
+
0
Неправдивый Отзыв
Неправдивый Отзыв
25 лютого 2025, 13:57
#
Такие тех.проблемы во всех популярных банках помню. Никто никуда не идёт и деньги там не свои. Банки тоже берут кредиты
+
0
natashaGra
natashaGra
4 березня 2025, 7:55
#
Ну как эта волшебница таки проблему решила? И комиссию вернули?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.2 41.8
Всі курси банку