Приховані комісії, додаток не відображає реального стану рахунку.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
А тепер саме цікаве: додаток не показує реальний стан рахунку! — ТАК. В мене аналогічна ситуація
Цим банком ні в якому разі не можна користуватись.
В них є пункт в онлайн-банкінгу — «загальна заборгованність», де вони пишуть «нереальну заборгованність».
Оминайте цих шахраїв.
Цим банком ні в якому разі не можна користуватись.
В них є пункт в онлайн-банкінгу — «загальна заборгованність», де вони пишуть «нереальну заборгованність».
Оминайте цих шахраїв.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.5 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Відкрив, користувався кредитним лімітом, погасив в плюс.
А згодом на розрахункову дату, прилітає борг +100грн за касові операції.
А тепер саме цікаве: додаток не показує реальний стан рахунку!
Щоб бути в курсі реального стану рахунку, потрібно писати в підтримку, чи замовляти виписку по рахунку.
Нікому не рекомендую. Будьте обережні і не ведіться, на пільговий період який по факту 30 днів.
Шкода, що у вас склалося таке враження щодо користування карткою 😔 Ми розуміємо важливість усвідомлення механік списань, тому хочемо пояснити детальніше, як працює система нарахування відсотків, щоб уникнути непорозумінь.
🔹 Перш за все, хочемо уточнити, що пільговий період під 0.01% річних діє виключно на операції покупок і може становити до 62 днів – це залежить від дати здійснення покупки та вашої розрахункової дати 🛍️. Тобто, скористатися пільговим періодом можна, погасивши заборгованість, що утворилася внаслідок покупки за кредитні кошти, не пізніше, ніж через одну розрахункову дату з моменту її здійснення 💸
❗ Однак на операції зняття готівки та перекази на інші картки/рахунки за рахунок кредитних коштів пільговий період не розповсюджується, а застосовується стандартна відсоткова ставка – 37% річних, відповідно до тарифів 📜
📅 Відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму заборгованості, а їхнє списання відбувається один раз на місяць – у розрахункову дату. Тобто, у день розрахунку відбувається фіксація нарахованих відсотків за попередній період користування кредитними коштами 💳
Оскільки більшість із проведених вами операцій була саме готівковими, на які нараховується стандартна відсоткова ставка, відповідно, сума нарахованих відсотків суттєво перевищувала залишок власних коштів по картці на момент списання у розрахункову дату, що спричинило списання 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування. Тобто, списання цієї комісії відбулося абсолютно коректно, ніяких помилок у розрахунках не було ✅ Вона стандартно, як і для інших кредитних карток, списується щомісячно при наявності заборгованості від 20 грн і більше на кінець розрахункового періоду ⌛
📌 В історії операцій по картці та на сторінці з інформацією по ній у застосунку, сума нарахованих відсотків відображається вже за фактом списання, оскільки до цього, фактично, лише відбувається їх розрахунок.
Саме тому ми реалізували зазначення суми загальної заборгованості у виписці по рахунку, з урахуванням навіть нарахованих, але ще не списаних на момент формування виписки відсотків за користування кредитним лімітом, щоб ви в будь-який момент могли точно розуміти, яка сума буде списана у розрахункову дату по картці.
Сподіваємось, що дане роз'яснення допоможе краще контролювати розрахункову дату та уникати несподіваних списань у майбутньому 🔜
Якщо у вас виникнуть будь-які додаткові запитання щодо нарахувань, тарифів карток, послуг або чогось іншого – ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти!
З повагою,
Ваш банківський лицар Кирило 🛡️