оновлення даних
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +2
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 18 лютого 2025, 16:09
- #
Відпишусь вам в особисті, аби розібратись в цьому питанні 🤔
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
- +
- 0
-
- natashaGra
- 19 лютого 2025, 12:20
- #
Скорее всего никак, очень сомневаюсь что банк предложит что-то ещё кроме дії
- +
- 0
-
- ViacheslavO
- 21 лютого 2025, 11:15
- #
- Корисний коментар
Моє питання вирішено за що вдячний SenseBank та Minfin.com.ua!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.5 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Щодо оновлення даних.
Я є клієнтом банку з 2011 року.
Мої особисті дані не змінювалися. Друге фото по досягненню 45 років надавав у відділення банку своєчасно.
Спочатку мені заблокували доступ до застосунку Sense-банку. Застосунок вимагає встановити «Дію» для оновлення даних. Але в «Дія» немає потрібних паспортів/посвідчень, у мене є тільки паспорт-книжечка.
Звернувся до банку через відео-чат, але мені запропонували звернутися до відділення. У місці де я знаходжусь немає відділення Sense-банку.
Сьогодні не зміг зробити поповнення телефону через сайт мобільного оператора та розраховуватися карткою в АТБ.
Чому я не можу оновити дані за допомогою відео-чату? Це так само якщо б я приїхав до відділення банку зі своїм паспортом-книжечкою. Як вирішити це питання?
Ми завжди орієнтовані на максимальний комфорт наших клієнтів і прагнемо запропонувати найбільш зручні шляхи розв'язання питань. Адже наші клієнти це і є наша найбільша цінність 💙
Радий повідомити, що питання з оновленням ваших даних вдалось успішно розв'язати, і я щиро вдячний вам за таку активну участь – саме ваш зворотний зв’язок допомагає нам вдосконалювати сервіс 😊
Потреба в оновленні даних виникає згідно з вимогами законодавства, що спрямовані на захист ваших персональних даних та безпеку фінансових операцій, а точніше:
— згідно зі ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом...» та Постановою НБУ №65
— якщо закінчується строк дії документа, який ідентифікує особу, згідно з п. 4.2. ДБО
Окремо зауважу, що проблеми з проведенням операцій не пов'язані з оновленням даних, деталі відписав у особисті повідомлення 😉
Дякую, що залишаєтесь з нами. Ваш комфорт і безпека – наш пріоритет, і ми продовжуємо працювати, щоб ваш досвід користування Sense Bank був виключно позитивним 🤗
Ваш друг та помічник, Володимир 💎