фОП СЧЕТ не перевод деньги не могу провести ни одну операцию
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
кол центр не отвечает
уходим с этого банка
На жаль, не отримав від вас деталей щодо цієї операції, тому відповідь може бути не повною(
Усі платежі з рахунку ФОП проходять перевірку перед виконанням, як автоматично, так інколи й вручну, а якщо щось не так — можуть бути відхилені. Щоб не залишатися в підвішеному стані, завжди можна глянути статус операції у Sense SuperApp, там є підказка щодо причини.
Переглянути її можна ось таким чином:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12885602102674
У вашій ситуації проблема була саме з заповненням призначення платежу, тому варто дотримуватись усіх правил заповнення цього поля згідно з п. 24 Постанови НБУ №162, аби все працювало як годинничок👌🏻
Проте наразі бачу, що проблема більше не актуальна, платежі відправлені 😉
Сподіваюся, що далі всі операції будуть заповнені коректно й відправлені успішно. Якщо ще буде потрібна допомога — ми завжди на зв’язку!
З питань обслуговування ФОП можна звернутись до нашої чат-підтримки у застосунку Sense SuperApp — колеги швиденько вийдуть на зв'язок та допоможуть розібратись у питанні 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎