Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

«Банк-наперсточник»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
AP1 10 лютого 2025, 16:19
Вирішив я продати частину облігацій що обліковуються в Сенс-банку і перевести кошти в інший банк по IBAN. Майже весь день купівля/продаж облігацій не працював і запрацював вже під кінець дня, це доречі травляється в Сенс-банку досить часто. Як тільки продаж запрацював я відразу продав необхідну кількість облігацій, кошти було зараховано на дебетну картку. Після цього я обрав в додатку картку на яку було зараховано кошти і вибрав зробити переказ, на наступному кроці вказав отримувача, суму і здійснив переказав, все це я робив багато разів і по суті зробив на автоматі. Через деякий час я помітив що кошти списалися не з дебетної картки, а з кредитної, хоча я був впевнений що обирав саме дебетну картку, само собою банк взяв за це комісію.
Я звернувся в саппорт щоб вони розібралися в ситуації, але там сказали що я сам дурак (не прямо звичайно) і вибрав кредину картку для переказу. Після цього я вирішив повторити операцію і виявилось що на другому кроці банк підтягує не ту картку що я обираю на першому кроці а якусь рандомну із списку карток, хоча раніше я такої поведінки додатку не помічав. Я відправив в саппорт відео запису екрана де вказав на баг додатку, представник банку і IT-відділ банку врешті визнали помилку додатку, і я залишив заявку на повернення комісії. Над поверненням комісії (до речі там всього 212 грн) в банку думали аж 10 днів, врешті відмовили бо я типу сам винен що не відслідкував що вони підміняють картку або просто образились що я їх додаток назвав дном, був трохи злий на них в той момент :). До речі баг і на цей момент не виправлений, мабуть банку він дуже вигідний, можна нарубити багато комісії із користувачів які не помітять підміни картки.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 лютого 2025, 14:47
У першу чергу хочу подякувати вам за те, що поділились власним досвідом користування Sense SuperApp, ви справді підсвітили важливий момент у роботі застосунку, і це обов'язково допоможе нам покращити сервіс 💙
Дійсно, Sense SuperApp інколи може працювати зовсім не супер, але ми постійно працюємо над покращенням, і постійно намагаємось виправити несправності, впроваджувати нові корисні функції та послуги 😉

Ситуація, яку ви описали у вашому відгуку, інколи дійсно може траплятись, але мова йде не про конкретний процес, а про суміш двох внутрішніх процесів, які дали в результаті саме такий ефект, розпишу детальніше чому так вийшло:
в застосунку є процедура, коли при виконанні переказу підтягується картка з доступним балансом (частіше за все, це картка з найбільшим балансом поміж ваших рахунків), після чого ви виконуєте переказ, або ж змінюєте на потрібну картку й виконуєте операцію.

Але виникає логічне запитання, а чому застосунок самостійно змінює картку для проведення операції?
Це все через відсутність синхронізації балансів між різними екранами та розділами Sense SuperApp, тобто ви заходите в застосунок, проводите умовний валютообмін із зарахуванням на конкретну картку, після чого переходите з екрану самої картки в розділ Платежі (Через кнопку «Зробити переказ»), але в цьому розділі баланс ще не оновився, він такий же, який був при вході у застосунок, внаслідок цього тягнеться некоректний баланс і система підтягує іншу картку з доступним балансом 🤔
Ми все одно залишаємо можливість змінити картку вручну, але розумію, що ви діяли автоматично, як звикли, а така ситуація справді могла засмутити 😔

Я все уважно проаналізував, додатково перевірив, проте двічі отримав відмову у компенсації списаної комісії, і хоча повернути комісію не вдалося, хотів бодай трохи згладити ситуацію — тому ми нарахували 100 бонусів Cash`U Club, розумію, що це не змінить досвід, але сподіваюсь, що додасть хоча б дрібку позитиву у цей момент.

Також окремо зауважу, що наші ІТ-фахівці залучені до виправлення цієї проблеми й роблять усе можливе для швидкого розв'язання. Ваш відгук та приклад допоможе зробити застосунок кращим для всіх наших клієнтів 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Коментарі - 5

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
10 лютого 2025, 16:53
#
Рішуче налаштований в усьому розібратисьй допомогти вам, тому беру це питання в роботу 👌🏻

Ваш друг, Володимир 💎
+
+15
AP1
AP1
12 лютого 2025, 13:30
#
Як успіхи, друже Володимир? Банк буде ще 10 днів думати щоб визнати помилку і не повернути комісію?
+
0
natashaGra
natashaGra
11 лютого 2025, 12:08
#
Ага, так и поверили. Ещё один банк, которому деньги важнее клиентов и репутации
+
0
Олег Без
Олег Без
14 лютого 2025, 8:53
#
Похожая ситуация — представитель банка вместо возврата незаконно списанной комиссии предложил получить подарок в отделении. После получения согласия на подарок — пропал на 10 дней, типа ничего и не было. Второе обращение вообще удалили, вроде и не было его.
+
0
AP1
AP1
14 лютого 2025, 15:11
#
Мені вони насипали 100 своїх бонусів, в якості вибачення, і ще раз визнали помилку свого додатку причому одразу двох, які наклалися одна на одну. Але цього не достатньо щоб повернути комісію в повному обсязі. Просто ганебна неклієнтоорінтованість, але це очікувано — Сенс-банк ніколи клієнтоорієнтованістю і не славився.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку