Непонятные звонки, насчитывают дополнительные проценты
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Детально ознайомився з вашою ситуацією. Хотів би трішки прояснити, що саме відбувалось, та які можливі шляхи вирішення даного питання ✅
На період воєнного стану дійсно не нараховуються штрафи та пеня, але відсотки нараховуються стандартно, згідно з умовами договору. Тобто, у вашому випадку, заборгованість за кредитною карткою була реструктуризована шляхом оформлення розстрочки на дану суму під 27% річних. За розстрочкою щомісяця, в розрахункову дату по картці, виставляється мінімальний платіж, який необхідно вносити вчасно, тобто до моменту настання наступної розрахункової дати. У випадку, якщо вчасно не внести суму мінімального місячного платежу, він виходить на прострочку. За прострочку на період дії воєнного стану не нараховуються штрафи та пеня ❌
Ми розуміємо, що трапляються життєві ситуації, коли не завжди є можливість вчасно сплачувати заборгованість, рекомендую звернутися до нашого менеджера по роботі з заборгованістю за номером 0 800 50 17 99 (пн.-пт. з 9:00 до 18:00 сб, нд. — вихідний) і обговорити деталі по реструктуризації та можливість її оформлення 💸
Додатково розписав трішки детальніше саме щодо вашого випадку у приватних повідомленнях, щоб було більш зрозуміло, що саме відбувалось.
Банківський лицар Кирило 🛡️
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.