Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Чергова брехня менеджеру банка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Без 17 січня 2025, 12:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 4
Хотів поповнити свій рахунок ФОП через термінал. Але, як і два тижня тому, у відділенні № 8 м. Київ (Бажана 36) термінал поломаний, не працює (скрагу вже писав два тут, відповідь була — питання вирішено). У відділенні на Бориспільскьой вулиці термінал також не працювал. Менеджер Анна (прізвище не запам ятав) люб язно запропонувала поповнити рахунок через касу, стверджуя, що ця операція БЕЗ КОМІСІЇ для ФОП. Я надав свій номер РНОКПП, вона перевірила, казала «Усьо Ок!» Але, як завжди, обдурила. За внесення готівкі списали комісію. Що це за рівень обслуговування??? Де набрали цих працівників?
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2025, 18:22
Добрий день!
Нам дуже шкода, що вам довелось мати такий досвід 😔 Ми розуміємо, наскільки важливо мати змогу швидко та безперешкодно поповнювати рахунок, тому інформацію щодо несправностей терміналів у відділеннях на Бажана та Бориспільській повторно перевірили та виправили проблеми в їх роботі🛠️
Щодо комісії за внесення готівки через касу – згідно з тарифами вашого рахунку, така операція дійсно передбачала комісію 0.2% min 50 грн. 📜 Нам дуже прикро, що сталося непорозуміння, внаслідок чого було списано комісію, і ми вже провели роботу з працівником. Додатково відправили вам подаруночок від банку як знак нашої вдячності за вашу довіру 🎁 Сподіваємось він вам сподобався 🙂

Також я дізнався, що під час вашого візиту у відділення виникли технічні складнощі з проведенням операцій, що було пов'язано з переведенням вас в інший портфель обслуговування. Радий повідомити, що це питання було оперативно вирішено, і на даний момент ви можете безперешкодно звертатися до відділень для подальшого проведення операцій 🏦

Дякуємо, що залишаєтесь з нами! Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок і завжди будемо раді допомогти у разі виникнення додаткових запитань 😊

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️

Коментарі - 1

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
17 січня 2025, 14:24
#
Вітаю!

Мені дуже прикро чути, що у вас виникла така ситуація :(
Напишу до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися детальніше

Валерія 🫧
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку