Розривання договору без попередження та можливості пояснити операції
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
повідомив, що в мене не затребують документів, а просто фінмоніторинг заблокував рахунок, і на цьому все. В чаті повідомили, що залишок коштів (приблизно 1 300 чи 1 800 грн) зможуть відправити тільки на рахунок іншого банку, в касі не має можливості зняти, із призначенням платежу повернення коштів в підозрі шахрайства, фінансування терирозму (щось в тому дусі, не дослівно). Відповідно інший банк- відлетить також.
Готовий був надати документи, про ЗП, використання кредитного ліміту для купівлі військових облігацій, — оператор не захотів, бо сам не знає причини.
Розчарований таким відношенням банку до клієнтів. В інших банках спочатку запитують підтвердження доходів та пояснення операції, дають попередження у перший раз, а тут зразу розрив ділових відносин. Хоча перед тим декілька разів пропонували відкрити кредитну карту, кредит готівкою, перевести кошти із овдп в депозит, а тут ні з того, ні всього розрив.
Повністю розумію ваші емоції та обурення ситуацією, враховуючи нещодавній досвід 😢 Дійсно, банк може припинити ділові відносити з клієнтом керуючись пунктом 4.3 Договору про банківське обслуговування, ознайомитись з основними причинами можна у нашій статті за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554.
У вашому випадку, після додаткового розгляду питання, банком було прийнято рішення про продовження співпраці та знятті обмежень, що були накладені раніше. З 16.01.2025 було поновлено обслуговування і ви можете надалі користуватись продуктами та послугами нашого банку.
Приношу вибачення за тимчасові незручності та сподіваюсь на ваше розуміння. Впевнений, що подальша співпраця з нами залишить після себе лише приємні враження 😊
З повагою, Андрій 💙