Неправомірний розрив ділових відносин
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 31 грудня 2024, 18:58
- #
Напишу вам в особисті для уточнення деталей 😊
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
То на думку банку він зробив правильно що розірвав неправомірно ділові відносини з клієнтом?! І тепер клієнт, який мав з цього незручності, може радіти «що ситуація завершилась на позитивній ноті, і рахунки вже були розблоковані, тому можете і надалі користуватись нашими сервісами»!!! А МОЖЕ ПОТРІБНО БУЛО ВИБАЧИТИСЯ ЗА ЦЕ!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.55 |
USD | 42.15 | 42.65 |
Всі курси банку |
Розчарований таким відношенням банку до клієнтів, які довго користуються послугами. В інших банках спочатку запитують підтвердження доходів та пояснення операції, і навіть в разі якщо клієнт порушив якісь умови, дають попередження у перший раз, а тут за 10000 в місяць розрив (((
Дуже прикро, що ви стикнулись із таким неприємним фактом як блокування рахунків, але варто зазначити, що відповідно до п. 4.3 Договору про банківське обслуговування банк має право заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини.
Насправді основні з причин у таких випадках це:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— не надання власником картки документів згідно з п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отримані незаконним шляхом);
Для вашого розуміння — служба безпеки банку блокує рахунки, але готова розглянути протягом 3 робочих днів від вашого звернення документи, які підтвердять операції, документи можна надати прямо в чаті підтримки, агенти чату відправляють документи на аналіз служби безпеки й вже вони виносять остаточне рішення про розблокування або розрив ділових відносин, тобто у вас завжди є можливість надати документи й продовжити користуватись нашими послугами 😉
Варто звернути увагу, що ваша ситуація завершилась на позитивній ноті, і рахунки вже були розблоковані, тому можете і надалі користуватись нашими сервісами, будемо раді, якщо наша співпраця буде лише зміцнюватись й покращуватись!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎