Фін моніторинг блокує виплату дивідендів, по яким сплачено усі податки і надано усі документи.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 20 грудня 2024, 19:24
- #
Поспішаю до вас у приватні повідомлення, аби уточнити всі деталі.
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
UPDATE по ситуації.
Сьогодні менеджер відписала, що рахунок знову заблоковано з наступних причин:
«Заблокували через те, що було знову надходження в значному обсязі і блокування до моменту вияснення походження коштів.»
Але в грудні не було надходжень зовсім. А в жовтні я за ці кошти (які були погоджені) купив облігації і в листопаді відповідно кошти повернулись. І можливо ці кошти що з облігацій рахуються як значне надходження, але відповіді немаю, оскільки як відповів менеджер: «Це я Вам відповіла так, я відповів ФМ».
Також ще менеджер зазначила, що: «Квитанції надані за 2019, 2020 рр., тому звітність за 2017,2018 р вважається не дійсною». Це мається на увазі квитанції по звітності підприємства з якого я отримував дивіденди. Але квитанції зберігаються в кабінеті податкової 3 роки, відповідно я не можу надати старих, хоча звітність можу надати.
Але саме головне, що згідно закону, я не маю надавати квитанції, все що потрібно це сплачені податки + протокол зборів + фін звітність підприємства в поточному році - це все надано.
Моя фірма платник податків в немалих розмірах, по якій надано банку усі документи.
Кошти було розблоковано, а заблокували знову в той день, коли я забронював 100 тис грн на зняття в касі. Тобто коли я хотів їх зняти.
Ніякого офіційної відповіді наразі не надано!
Жодної. Єдине що я отримую так це відповіді менеджера по приватному номеру.
Підтримка каже що нічого не може сказати і надсилає на менеджера.
PS В неділю в додатку банк прислав «Кредит готівкою вже чекає»))
Сьогодні менеджер відписала, що рахунок знову заблоковано з наступних причин:
«Заблокували через те, що було знову надходження в значному обсязі і блокування до моменту вияснення походження коштів.»
Але в грудні не було надходжень зовсім. А в жовтні я за ці кошти (які були погоджені) купив облігації і в листопаді відповідно кошти повернулись. І можливо ці кошти що з облігацій рахуються як значне надходження, але відповіді немаю, оскільки як відповів менеджер: «Це я Вам відповіла так, я відповів ФМ».
Також ще менеджер зазначила, що: «Квитанції надані за 2019, 2020 рр., тому звітність за 2017,2018 р вважається не дійсною». Це мається на увазі квитанції по звітності підприємства з якого я отримував дивіденди. Але квитанції зберігаються в кабінеті податкової 3 роки, відповідно я не можу надати старих, хоча звітність можу надати.
Але саме головне, що згідно закону, я не маю надавати квитанції, все що потрібно це сплачені податки + протокол зборів + фін звітність підприємства в поточному році - це все надано.
Моя фірма платник податків в немалих розмірах, по якій надано банку усі документи.
Кошти було розблоковано, а заблокували знову в той день, коли я забронював 100 тис грн на зняття в касі. Тобто коли я хотів їх зняти.
Ніякого офіційної відповіді наразі не надано!
Жодної. Єдине що я отримую так це відповіді менеджера по приватному номеру.
Підтримка каже що нічого не може сказати і надсилає на менеджера.
PS В неділю в додатку банк прислав «Кредит готівкою вже чекає»))
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.65 | 44.25 |
USD | 41.8 | 42.28 |
Всі курси банку |
В додатку немає жодного статусу розгляду, жодної комунікації з фін моніторингом немає.
Все спілкування ЛИШЕ через вайбер напряму з менеджером, або через емайл (який можна підробити і який не є доказом будь-якого офіційного спілкування).
Кошти заблоковано, але з яких причин, ніде нічого не вказано!
Як наслідок в жовтні «дозволили» користуватись моїми коштами, але 18 грудня знову блокування, без відображення в додатку — просто ніде неможна здійснити оплату.
Блокування стало в той день, коли хотів вивести з рахунку 100тис грн, повторюсь на які раніше були надані усі документи, і це частина тих коштів які є на рахунку.
І знову потрібно надати усі ті самі документи!!!
І знову лише через менеджера або керівника відділення.
І знову ніякої прямої комунікації з фін моніторингом, чи безпекою банку.
І знову немає ніякого розуміння на якому етапі розгляд, чи взагалі ці документи доходять до фін моніторингу.
В чаті банку також ніякої відповіді і статусу розгляду не говорять.