низкое качество услуг
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Ми вже спілкувалися з вами в особистих повідомленнях, проте, хочу розписати зараз усе детальніше щоб розставити всі крапки над «і» 🫶
1. Кредитний ліміт – при відкритті кредитної картки такої як, наприклад, Хамелеон, банк дійсно може одразу не погодити вам надання кредитного ліміту, адже рішення приймається за великою кількістю факторів 🙏
Ви великий молодець, що підтримуєте гарну кредитну історію! Банк також враховує інші показники, згідно з якими і виноситься рішення.
Цілком розумію вас, як клієнта, що ліміт іноді потрібен одразу, адже покупка не може чекати)
Але, на жаль, на момент відкриття картки банк прийняв рішення не надавати відповідну пропозицію 😔
Проте не варто засмучуватися, адже щоб ймовірність надання кредитного ліміту від банку була вище – я раджу активно користуватися нашими продуктами 😉
Насправді, банк переглядає можливість надання ліміту/кредитної пропозиції постійно, і пропозиція може з'явитись у будь-який момент, проте, ви також можете залишити заявку через наш відділ кредитування звернувшись за номером 0800 50 35 30.
Графік роботи: Пн-Нд (09:00 — 19:00). Під час повітряної тривоги лінія не працює.
Хочу виділити, що в індивідуальному порядку зверталася, та пробувала погодити погодження кредитного ліміту на картці для вас зараз, проте, отримала відмову 😥
2. Проблема з переказом – при детальному розгляді ситуації було виявлено, що у нас є баг, через який перекази при введенні номеру картки дійсно можуть не проходити :(
Ми вже займаємося тим щоб полагодити несправність, та вже найближчим часом проблему має бути усунуто 😇
Знаю, що це може задавати незручностей, тому, доки баг актуальний – ви можете проводити перекази за реквізитами, або ж не через вкладку «Перекази», а безпосередньо через меню картки
3. Чат — з чатом останнім часом проблем не спостерігалося, проте, варто пам'ятати, що перед підключенням оператору ви спілкуєтесь з нашим ботом 🤖
Ми працюємо над покращенням системи аналізу повідомлень, проте, іноді дійсно можуть виникати ситуації коли робот не одразу розуміє питання правильно 😟
В такому випадку у вас з'явиться форма, в яку ви маєте написати запитання, яке буде передано нашому агенту 🫶
Важливо уточнити, запитання потрібно писати саме у форму, а не окремим повідомленням. Тоді запитання одразу буде передано до оператора, і його не потрібно буде дублювати 👌🏻
Розумію, що для початку знайомства з банком склалася ситуація, яка створила не найкращі враження ☹️
Проте, буду дуже рада, якщо ви зможете надати нам другий шанс! Я залюбки допоможу вам покращити враження від користування 🤍
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧