Мінфін - Курси валют України

Встановити

Я не знаю як це навіть озаглавити.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ihor55 2 серпня 2024, 12:12
Виключно як є. Раніше я був клієнтом Альфа Банку (минула назва), потім війна та 0 дохід, карту закрив, відразу напишу що картою користувався мало і коштів біль ніж 400 гривень там не було. Але для реєстрації/входу в Резерв+ потрібен, нажаль, тільки банк, 31.07.2024 я встановлюю додаток Sens та проходжу реєстрацію через Дія, реєструюсь та відкриваю карту АТБ, але оскільки в минулому в мене номер телефону був інший (+380950006808) то банк для входу в додаток відправляв смс саме на цей номер, я дзвоню в підтримку, проходжу верифікацію, номер змінюють на наявний але в додаток я зможу зайти тільки після 17 години, добре, заходжу та закриваю карту АТБ, відкриваю карту хамелеон, налаштовую додаток, зауважу! карту не поповнював, тобто баланс 0. Ранок 01.08.2024, думаю нарешті зайду в Резерв+, відкриваю Резерв+ та вибираю Sens банк, пише технічний збій, відкриваю додаток Sens пише в доступі відмовлено, дзвоню в підтримку, кажуть карту заблокувала служба безпеки за підозрілу транзакцію, зверніть увагу що карта тільки відкрита (відкривалась виключно для Резерв+, Дія та таке інше, баланс 0, переказів мені ніяких не було (нема від кого), карту закрили, в підтримки номер телефону заблокували (нема змоги додзвонитися, виклик переривається. Констатую, банк отримав всі мої персональні данні (оновлені) та відмовив в обслуговуванні. Питання, нащо вам мої данні, що ви будете з ними робити? Дії банку вважаю підозрілими та саме тому я залишив на Мінфін цей відгук. Підтримка Sens банку, очікую ваше пояснення.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 14:37
Пане Ігорю, перша за все дякуємо за ваш відгук. Ми повністю розуміємо вас та ваші емоції щодо цієї ситуації. Справа в тому, що блокування відбулось з боку нашої служби безпеки. Банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування. Переглянути підстави для блокування ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554 в нашій Базі Знань для клієнтів.
Щодо даних, які ви вказували при оформленні картки, то вони залишаються в межах нашого банку та нікуди не передаються, адже під час оформлення клієнт надає згоду на їх обробку та зберігання. Вони захищені Законом України «Про захист персональних даних», а оскільки ми державний банк, то виконуємо всі норми згідно чинного законодавства.

З повагою, Андрій

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.2 45.75
USD 41.15 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.2 45.75
USD 41.15 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Я не знаю як це навіть озаглавити.