Як за 2 дні улюблений банк став банком з яким хочеться як можна скоріше попрощатись)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 24 липня 2024, 17:44
- #
Вітаю! Дозвольте детально розібратися в ситуації, яка виникла та вам допомогти. Вже поспішаю до вас у приватні повідомлення.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
- +
- 0
- natashaGra
- 24 липня 2024, 18:43
- #
Почти такое же в привате, когда не звонят. Когда происходит что-нибудь у клиента просто глухая стена
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Всі курси банку |
Це мене не зупинило, наступного дня я зв’язався з оператором через моб.додаток і замовив кошти на 22.07.24 та 23.07.24, замовлення підтвердили і вказали, що 22.07. потрібно з’явитись після 14:00 до відділення банку, а 23.07 після 09:00 — це мені здалося підозрілим і я перепитав, оператор ще раз підтвердив. Ніби все ОК!
22.07. були певні нюанси з живою та електронною чергою і непорозуміннями на касі, вимагають підпис через «Дію», хоча надаю фізичний паспорт гр.України. Взагалі ситуація в залі самого банку досить цікава, можна прийти й посидіти за будь-яким робочим місцем, оскільки працівників десь немає, немає в кого щось запитати, тому частина людей в електронній черзі, а частина в живій)))
23.07. все було значно веселіше, я спеціально приїхав за 70 км. в районі 10ї години, а менеджер Надія каже «Ви рано приїхали, в районі обіду в нас інкасація і кошти будуть після 14:00», я показую їй підтвердження в додатку і переписку з оператором, на що вона каже «оператор мабуть помилився, я нічого зробити не можу, грошей немає». Я їй кажу з Вашим банком щось не так останнім часом, мабуть треба виводити кошти і прощатись, а вона каже «Робіть, що хочете, можете прощатись», кажу скасуйте сьогоднішнє замовлення, перепитує «перенести на інший день», кажу ні, не хочу відвідувати більше Ваше відділення, вона каже «ну і не треба, не відвідуйте!»
Далі були скарги, гаряча лінія, відеозв'язок… Чесно кажучи я просто вражений, коли треба гроші на депозит покласти, щоб їм показник зробити, то «найкращий клієнт», а так то треш…
Бажаю, щоб як можна скоріше банк був проданий адекватному інвестору, бо якщо буде державним ще рік-два, то не буде, що продавати!)
Вчора, після вашого звернення, нам вдалося вам зробити бронь на сьогодні, і вже сьогодні змогли задовольнити вас видавши готівку.
Стосовно ситуації з паспортом, якщо ви змінювали на закордонний, то маєте його показувати або ж потрібно знову у системі змінювати на український.
Ще раз щиро вибачаюся за незручності, з котрими ви зіштовхнулися. Я впевнений стосовно нашої плідної співпраці й надалі 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️