Невідповідальне ставлення операторів чату до клієнта банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Сама проблема полягала в неможливості переказу коштів з картки є-підтримка іншого банку на картку є-підтримка Сенс банку. Чому це важливо? Маю кілька карток є-підтримка інших банків на отримання коштів від погашення військових облігацій та передбачав зробити консолідацію коштів на карті є-підтримка Сенс банку для подальших циклічних придбань цих облігацій, оскільки інтерфейс Сенс банку для цих цілей для мене був найбільш прийнятним. Все б нічого, я б просто прийняв це як недбале (або недогляд) ставлення банку до клієнтів з усіма наступними домислюваннями, зрештою це питання до банку, а не до оператора, чому в нього така внутрішня політика щодо даного типу картки. Але як перший, так і другий оператор, що підключився, стали запевняти мене в тому, що, виявляється, тільки держава може робити перекази на карту є-підтримка Сенс банку. Після цього я хотів висловити свої міркування щодо цього (що інші банки такі приватні платежі приймають і тут є над чим подумати банку) Микита Шинкевич несподівано перервав чат і далі були його численні (близько 10) запитів зробити відгук на чат. Так багато, бо, мабуть, йому не подобалися мої негативні відповіді. І ця нахабність ще більше напружила, сподіваюся, є підгрунтя для роздумів для співробітників банку, які відповідають за підбір кадрів.
На закінчення зауваження щодо інтерфейсу чату:
1. Дуже тривалий час з'єднання з оператором з наступними нервами встановлення діалогу
2. Встановлений ліміт 128 символів для введення повідомлення в умовах неможливості скопіювати раніше введений текст сприяє появі негативних емоцій у клієнтів.
3.Відсутня можливість копіювати весь чат.
Для того, щоб відразу вас бот перевів на агента, вам потрібно пройти наступним шляхом: запустити чат та обрати «Маю інше питання» — далі обрати «Ні, треба допомога агента» (якщо відповіді у боті вам не підходять) — далі у формі описати ваше питання та натиснути кнопку «Відправити» і обрати «Підключити агента» і вже очікувати на агента підтримки.
Щодо постійного запиту оцінки, то коли агент підтримки закриває чат, тобто ви закінчили розмову або можливо вас довго не було у чаті, тоді йде запит на оцінку цього чату. Якщо ви повертаєтесь у чат, відповідаєте і питання вирішено, чат знову закривається і може надіслано бути знову запит на оцінку 💙
Щодо вашого питання, то дійсно, карткою ви можете робити перекази коштів, але поповнити її, на жаль, ви не зможете у нашому банку. Бо технічно нашим банком це не реалізовано. Картка слугує лише для зарахування виплат від держави. І картка є абсолютно безкоштовною.
Карткою єПідтримка, можна користуватись, як звичайною карткою, а саме:
• оплачувати будь-які покупки;
• знімати гроші у банкоматах та касах банків;
• здійснювати платежі в Sense SuperApp (наприклад, переказ коштів, поповнення мобільного та інші платежі).
Продавець товарів та послуг має бути зареєстрований на території України.
Картка єПідтримка. Що це?: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4410748523154
Як витратити кошти, які зараховано на картку єПідтримка від держави?: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411105771282
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️