Безпідставне нарахування комісії за Переказ!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 1 червня 2024, 17:40
- #
Доброго дня! Дякую, що уточнили ваші дані, я за ними перегляну списання і вже перевірю, чому виникла така ситуація. Обіцяю розібратися у цьому та неодмінно вам допомогти!
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Що ще дивніше, що цю комісію нарахували після закриття картки. Відмова в закритті рахунку через заборгованість.
При зверненні до чату, запевнили що все за правилами. Жодного рішення, крім сплати заборгованості! Але за що? Так як в підтримці жодної користі, сподіваюсь на моє звернення відреагують тут.
Комісія була списана за тарифами картки, але так як поповнення у вас було через сторонній ресурс, а сума зарахувалася вже після переказу, тому і відобразилися така неприємна від'ємна сума у вас на балансі.
Тут залишаю трошки інформації на додаток п. ДБО 6.1.5. В разі перерахування Клієнтом грошових коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок через інші банки чи небанківські фінансові установи, в т.ч. внесення через них готівкових коштів з метою переказу на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, приймає на себе Клієнт. Підписанням даного Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших банків (небанківських фінансових установ) або впливати на розміри комісій, що стягуються відповідними установами за перерахування грошових коштів.
Радий, що вдалося вам компенсувати це списання і отже залишається вам лише очікувати на закриття карткового рахунку.
Більш детально вам написав у приватних повідомленнях. І я сподіваюся, що вирішення вашого питання замінить ті неприємні емоції, котрі могли виникнути.
У разі додаткових запитань або якщо вам потрібна буде наша допомога — звертайтеся, завжди готові допомогти! 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️