техподдержка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 11
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 14 травня 2024, 14:16
- #
Добрий день! Шпалери на фоні з єнотами та піжама можуть бути як приємним додатком до наших чудових співробітників відеочату, але це в жодному разі не впливає на їх професійні навички та допомогу, яку вони завжди готові надати 🤗
Щоб розібратися більш детально у ситуації, котра у вас виникла та вам допомогти, вже прямую до вас у приватні повідомлення.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Щоб розібратися більш детально у ситуації, котра у вас виникла та вам допомогти, вже прямую до вас у приватні повідомлення.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
- +
- +30
- elenapetritsa
- 14 травня 2024, 17:05
- #
Єнотики впливають на довіру та перше враження. проьлема майже вирішена. зареклась дзвонити на відіеочати ваші)) бо називати наступного тразу свої персональні данні дейту вейдеру не хочу))
- +
- +4
- natashaGra
- 15 травня 2024, 12:21
- #
Ну то как банк ответил — его еноты вполне устраивают. И феи с лордами в подписях тоже. А я б таким сотрудникам тоже не доверяла
- +
- 0
- innapcholko
- 16 травня 2024, 6:35
- #
Мда какие же эти «девочеки» закомплексованые.
Сразу видно совковую школу — где идеал, обшарпаные отделения ощадбанка и укр-почты… и сотрудники еще должны ходить по струнке
Сразу видно совковую школу — где идеал, обшарпаные отделения ощадбанка и укр-почты… и сотрудники еще должны ходить по струнке
- +
- 0
- natashaGra
- 16 травня 2024, 10:04
- #
Не обязательно обшарпанные отделения, просто можно сделать видео- чат так как описано выше, а можно ввести минимальные требования к операторам на удалёнке и вопросов не будет
Так виходить ви відмовились від допомоги бо вас єнотики засмутили, так проблема тут в вас і в вашому совковому мисленні, вы виходить самі на себе посварились
Декілька оаз зверталась на відеочат ,і були персики Патрони,і все було добре, питання вирішувались,і спілкуватись дружньо, а не як роботи зашугані
Працюйте над своїм сприйняття навколишнього середовища, добріше будьте і всі проблеми будуть вирішуватись скоріше
Декілька оаз зверталась на відеочат ,і були персики Патрони,і все було добре, питання вирішувались,і спілкуватись дружньо, а не як роботи зашугані
Працюйте над своїм сприйняття навколишнього середовища, добріше будьте і всі проблеми будуть вирішуватись скоріше
- +
- 0
- elenapetritsa
- 23 травня 2024, 18:03
- #
Та які комплекси, коли у банка проблеми з за захистом інформаціі, а вони мені єнотвіов показують… ну віддайте єнотикам свої гроші, вони симпатюльки))
І Америку вам відкрию
Співробітники будь якої гарчої лінії, працюють згідно якихось процесів, і як що в вас щось питали закордонний паспорт, чи ще якісь питання то значить так потрібно
Але ви напевне самі краще знали, як відбувається розблокування картки.
Ходіть пішаком до відділення по старинці
😁
Співробітники будь якої гарчої лінії, працюють згідно якихось процесів, і як що в вас щось питали закордонний паспорт, чи ще якісь питання то значить так потрібно
Але ви напевне самі краще знали, як відбувається розблокування картки.
Ходіть пішаком до відділення по старинці
😁
- +
- 0
- elenapetritsa
- 23 травня 2024, 18:11
- #
Розблокування може відбуватися й іншими способами онлайн (що і було зроблено). мова про те, що дивний протокол у них. я знаю, що банку достатньо інфи, яка стоїть в договорі та яку я сама їм надавала (в разі зміни даних) як можно ідентифікувати клієнта по інформації, якої у банка немає апріорі? в договорі був не загран. тож дивно. якщо оператор вимагає саме загран, хоча його в мене може й не бути. і це на фоні смс про блок карти. довіряєте такому алгоритму — нема питань. я не довіряю, бо знаю алгоритми та процеси захисту інформації.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 26 травня 2024, 8:33
- #
Белому или зеленому фону было бы больше доверия?
- +
- 0
- innapcholko
- 27 травня 2024, 3:23
- #
Лучше желтый — как в психушке
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Із останнього, вже скоро ми оновимо старі фони на нові. Але на момент вашого звернення колега працювала у офісі, тому на її фоні був єнотик. І працювала у звичайному одязі, в якому вона прийшла на роботу 😊
Фон, на якому працюють колеги жодним чином не пов'язаний з їх професійними навичками і кожний колега, котрий/котра працює на Відеочаті готовий надати максимально ефективну допомогу всім нашим клієнтам банку 💙
При зверненнях у Відеочат щодо ризикових операцій, колеги діють згідно робочого процесу, тобто нам необхідно було перевірити за паспортом вас і потім вже можна було робити розблокування.
Якщо при зверненні у клієнта немає із собою українського паспорта, то ми можемо за допомогою Дія підтягнути документи і перевірити клієнта, так само і за допомогою закордонного паспорта, котрий може бути у застосунку Дія.
Все це робиться задля уникнення ризиків, тому безпека понад усе.
У Чаті на очікування вас можуть поставити, це якщо лунає повітряна тривога, а агенти підтримки йдуть в укриття. В іншому випадку Чат підтримки працює 24/7.
Радий бачити, що ваше питання вирішилося і ми змогли вам допомогти.
Я сподіваюся, що у майбутньому більше подібних ситуацій не виникне, і ми разом з вами зможемо оцінити нові шпалери на фоні у колег 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️