Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Шахраї

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Burkavtsov 7 травня 2024, 21:11
Важко закрити кредитну картку. В застосунку пишуть одну суму, потім через деякий час вимагають іншу. Всупереч закону беруть відсотки з військових під час військового стану. Зливають контакти мікрофінансових установам.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 травня 2024, 13:51
На жаль, ми не отримали від вас даних, тому перевірити детальніше вашу картку не можемо😔
Але давайте тут по черзі розберемось з кожним питанням😉

З приводу заборгованості по картці💳
Дійсно в нашому застосунку відображається сума боргу без врахування нарахованих, але ще не списаних відсотків.
Суму нарахованих та вже списаних відсотків ви зможете перевірити в виписці після розрахункової дати.
Тому якщо ви хочете закрити рахунок, уточнити загальну суму боргу ви можете написавши в Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport, наші спеціалісти допоможуть та підкажуть вам все, що вас цікавить.

На період воєнного стану банк не нараховує штрафи за прострочення платежів всім клієнтам, але нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається в стандартному режимі.
Якщо ж ви військовозобов'язаний, для припинення нарахування відсотків ви можете подати запит на оформлення кредитних канікул.
Для цього достатньо написати нам в чат, надати перелік потрібних документів і ми зафіксуємо запит.
Більш детально ознайомитись з умовами надання кредитних канікул ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Перелік потрібних документів: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12088379010066

З приводу «злиття даних мікрофінансовим установам» не зовсім зрозуміло, що ви маєте на увазі👀
Якщо ви про передачу даних колекторським агентствам, то згідно з п.8.3. ДКБО банк має право на передачу договору в обслуговування до КА, якщо по вашому договору є прострочена заборгованість, яку ви не погашаєте дуже довгий час.
Буду вдячна, якщо відпишете нам в особистих, щоб перевірити саме ваш договір.

Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете звернутись за допомогою в будь-який зручний для вас канал зв'язку:
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
На нашу пошту help@sensebank.com.ua
Або до Контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️

Коментарі - 2

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
8 травня 2024, 10:55
#
Хочу допомогти вам вирішити всі питання, тому біжу в особисті!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
+
0
Vaskud
Vaskud
7 березня 2025, 7:24
#
У листопаді 2022 року «Сенс Банк» (Альфа-Банк) запропонував акцію — заплати 80% боргу, і решту 20% тобі пробачать. Я виконав свою частину угоди, після чого отримав e-mail з підтвердженням, що борг анульовано, а офіційну довідку про це надішлють поштою. Півтора року — тиша. А потім «Сенс Банк» тишком-нишком надсилає повідомлення у Viber з вимогою з’явитися у відділення, щоб підписати якусь довідку. Viber раніше ніколи не використовувався для жодних повідомлень, і я ніколи не давав жодної згоди на використання цього месенджера як офіційного каналу зв’язку. Жодних нормальних попереджень чи пояснень що до чого. Коли я не з’явився (бо навіть не розглядав Viber як засіб комунікації з банком), «Сенс Банк» просто повернув мені ці 20 тисяч боргу назад. Звісно жодної інформації про це не було. Ні через СМС, ні на e-mail, і навіть на цей самий Viber нічого не прислали. Пояснити по телефону, коли саме на мене знову нарахували ці 20% боргу, що дорівнює 20000 гр — не можуть — система не висвітлює. Про свої обіцянки 2022 року просто забули. «Сенс Банк» — це не банк, це лотерея: сьогодні обіцяють пробачити борг, завтра повернуть його назад, а клієнт хай викручується. Не рекомендую взагалі нікому. Банки мають використовувати для надсилання важливої інформації тількі канали зв’язку погоджені з клієнтом — постанова НБУ Планую закрити всі рахунки та писати в НБУ скаргу. Якщо хтось теж стикнувся з такою ситуацією пишіть на kudvas17@gmail.com Зможемо написати колективну скаргу на цей банк.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку