Мінфін - Курси валют України

Встановити

Розводять на особисті дані а потім відмовляють

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
paalomnik 16 квітня 2024, 17:38
Зацікавила картка Profiplay, почитавши на сайті умови вирішив оформити онлайн, додаток написав що треба пройти у відділення. У відділенні мені сказали що у мене просто не актуалізовані особисті дані хоча ніколи до цього не мав справ з цим банком (бо кацапи), ок думав буде швидко. Наробили ксерокопій, вимагали навіть надати інформацію про ФОП, ну ок, все надав, підписав. Далі сказали «хвилин за 15 можна буде оформити онлайн». Не вийшло навіть через декілька годин. Підтримка відповідає лише «Дані актуалізовані, але була відмова банку щодо оформлення картки. На жаль, банк причину відмови не повідомляє». Виходить що персональні дані витягли, а продукт який я хотів спробувати я так і не отримав. На питання стосовно видалення особистих даних відповідь «Видалити дані не можливо, вони будуть зберігатися в банку». Шахрайство чистої води.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 квітня 2024, 16:42
В першу чергу дякуємо вам за відгук, ваші зауваження та пропозиції💙
Завдяки ним ми виправляємо свої помилки та стаємо краще.
Давайте по черзі розберемось з усіма питаннями🤗

Перевіривши ваші дані, бачимо, що ви є нашим клієнтом вже довгий час, можливо раніше подавали запити на оформлення якогось продукту, але так і не оформили, але дані збереглись. Оскільки ви є нашим клієнтом, ваші персональні дані застарілі, через це їх і потрібно було оновити, що ви й зробили у відділенні.

З приводу видалення даних, банк повинен зберігати дані згідно з п.п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» не менше п'яти років після припинення ділових відносин.

Щодо оформлення картки💳
Процес відкриття будь-якого продукту в банку, можу бути складним. Дійсно при оформленні можуть виникати якісь помилки, проблеми. Це можуть бути і технічні моменти, наприклад, якщо не пройшов час закриття попередньої заявки, а ви подали нову, так і відмова банку.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти🤗

Дякуємо вам за ваше терпіння, оскільки для вирішення питання знадобилось доволі багато часу, але не дивлячись на це ми зробили все для того, щоб ви відкрили картку.
Дуже радіємо, що питання було вирішене і тепер ви можете користуватись нашими послугами🌞

Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете написати нам і ми прийдемо на допомогу💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️

Коментарі - 5

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
16 квітня 2024, 18:27
#
Вітаємо!
Дуже цікава ситуація😔
Хотілось би більш детально розібратись в цій проблемі, тому вже біжу до вас в особисті!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
17 квітня 2024, 14:20
#
Ну так нормальная банковская процедура.

1. Банку не хватает данных запросил актуализацию. Актуализацию надо проходить раз в 3 года по поводу фопа это ваше право хотите даете хотите нет.
2. На основе актуализированных данных банк начинает анализировать и решает дать или не дать. Вот он и не дал.
3. По поводу данных обычно в банке хранятся после закрытыя счета до 10 лет.

+
0
taibadp
taibadp
22 квітня 2024, 7:33
#
Так тут же рахунок не відкрито!
+
+15
natashaGra
natashaGra
17 квітня 2024, 21:23
#
По закону не более 5 лет данные должны хранится в банке
+
0
paalomnik
paalomnik
22 квітня 2024, 14:43
#
Відредагувати відгук не дає тому напишу оновлення тут. після плідної роботи служби підтримки, яка сидить на мінфіні я таки відкрив картку і почав користуватися. багато деталей я не маю, мене лише періодично просили спробувати ще раз. Конкретної відповіді чому мене так «футболили» я не маю але можу сказати що таке враження що представники банку які працюють з відгуками більш людяні та зацікавлені допомогти ніж інші канали підтримки банку за що хочу подякувати всім представникам, хто приймав участь у вирішенні мого питання.

Стисле резюме:
— підтримка в телеграм боті 3/10
— підтримка на мінфін 10/10
— зручність клієнта в користуванні послугами 5/10

Ще є над чим працювати але вцілому питання вирішене, але якби я підбирав пакет послуг для обслуговування ФОП рахунків або чогось подібного то я би просто поставив би хрест на банку ще на першому етапі і пішов би в інший.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.3
USD 41.7 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.3
USD 41.7 42.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Розводять на особисті дані а потім відмовляють