Альфа-банк сприяє шахрайству!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Увага! Отримала листа-відповідь на претензію відносно несанкціонованого списання коштів з карткового рахунку. Як і варто було, передбачити, прислали абсолютно стандартний шаблон, в якому повідомляється, що банк відповідальність на себе брати не збирається, а також поради щодо уникнення шахрайства (дякую, уже і сама прочитала з допомогою інтернет-ресурсу) і рекомендація звернутися в міліцію (теж давно зроблено, шкода, тільки, що там працюють ще більш… складно підібрати влучне слово...«пасивні» люди чим у Альфа-банку). Мабуть, секретар чи асистент Начальника відділу претензійної роботи, шановної Пархо..., вписав моє прізвище і адресу в стандартний текст, і на цьому все закінчилось. Все правильно, явно є проблеми, важливіші чим моя. Але, беручи до уваги очевидність факту шахрайства, мабуть доведеться, в першу чергу з мого боку, проявити більшу активність… Тим часом, клієнтам даного банку рекомендую не один раз подумати, чи варто продовжувати співробітництво з Альфа-банком. У мене «почистили» зарплатну карту, люди ж, які оперують суттєвими сумами, користуючись послугами даного банку, — в небезпеці!.. Абсолютно не беручи до уваги емоції і логічно розсудивши, якщо в організації працюють такі «професіонали», які прислали мені вище згадуваний лист, і, якщо кожен із нас, як КЛІЄНТ, не може розраховувати на захист зі сторони СБ банку або хоча б, якщо відповідний відділ не в змозі виконувати свої функції, застереження ДО виникнення інциденту, для чого тоді з нею мати справу — на КОНКУРЕНТНОМУ ринку багато варіантів!
Відповідь банку
16 червня 2014, 12:27
Тамара, добрий день! За Вашим зверненням банком було проведено внутрішнє розслідування. Транзакції відбувалися в АТМ з обов'язковим введенням ПІН-коду, що з боку Банку розглядається, як абсолютно коректна транзакція, що відповідає правилам платіжної системи VISA. У зв'язку з чим, у банку відсутня можливість надати відшкодування коштів. Характер даного несанкціонованого зняття грошових коштів вказує на те, що шахраям був відомий PIN-код картодержателя, відповідальність за нерозголошення якого несе власник карти.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.35 | 49.95 |
| USD | 41.9 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||