Sens перекази онлайн не працюють 26.02.2024
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 26 лютого 2024, 18:24
- #
Вже пишу вам в приватні повідомлення для уточнення ваших даних, аби розібратись у ситуації!
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 26 лютого 2024, 19:17
- #
Щодо інциденту, то так, дійсно, 26.02.24 о 16:18 спостерігали проблеми із проведенням операцій в мобільному застосунку Sense SuperApp, але вони тривали не довго і вже о 16:31 проблема була вирішена — тому інформування на сайті банку або соц. мережах не проводили, оскільки проблема була не масова і короткочасна. Зараз вже все працює коректно, але потрібно проаналізувати саме вашу ситуацію з депозитом. Тому очікую на зворотний зв’язок від вас!
Ваш щасливий помічник, Володимир 💎
Ваш щасливий помічник, Володимир 💎
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.75 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Дійсно, 26.02.24 о 16:18 був підтверджений інцидент із проведенням операцій в мобільному застосунку Sense SuperApp, проблема стосувалась переказів з картки на картку, поповнень депозитів, платежів в застосунку. Проблема була виправлена оперативно, і вже о 16:31 робота застосунку була повноцінно відновлена. Тому глобального інформування на сайті банку не було, ми сповістили в наших соціальних мережах щодо наявності проблеми.
Приносимо щирі вибачення за ці тимчасові незручності, сподіваюсь, що дана проблема для вас також була швидко вирішена і ваші кошти повернулись, адже для нас на першому місці комфорт клієнтів та безпека ваших коштів 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎