Рассылка с сообщениями от банка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +15
- Ответ банка
- Sense Bank
- 26 лютого 2024, 8:04
- #
Вже стукаємо вам в особисті повідомлення для уточнення деталей.
*Андрій
*Андрій
- +
- 0
- GrugoriyHoland
- 26 лютого 2024, 8:11
- #
Ответил, во втором сообщении указал данные супруги.
- +
- 0
- GrugoriyHoland
- 26 лютого 2024, 11:14
- #
Получил ваше сообщение, отвечаю на форуме -я и так знаю, что ни у меня ни у супруги ни у детей НЕТ и не может быть «отношений» с вашим банком! Но факт остается фактом! Сейчас жены нет дома. уехала к внучке, будет вечером. после 19.00.
Если дадите адрес эл почты, вечером скину все «скриншоты» с телефона.
Спасибо за ответ и оперативность.
Если дадите адрес эл почты, вечером скину все «скриншоты» с телефона.
Спасибо за ответ и оперативность.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.75 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Сходили в отделение, выслушали (типичной для укр банком) хамское объяснение происходящего, написали заявление ну и как-то вопрос «закрылся».
НО, с нового года ситуация продолжилась! Обратились на «горячую линию «банка, результата нет!
Скажите к кому еще, из сотрудников вашего банка надо обратиться с этим вопросом?
Добавлю, никто из членов семьи никогда не были клиентами ващего, очередного «рехформированага» гос банка!
Розуміємо, що отримувати смс від банку, клієнтом якого ні ви, ні члени вашої родини ніколи не були, не дуже приємно. В ході перевірки було виявлено, що жодних повідомлень з нашого боку не відправлялось на вказаний вами номер.
Тому, на майбутнє, якщо повідомлення знову будуть, то напишіть, будь ласка, нам про це на електронну пошту help@sensebank.com.ua (в листі вкажіть дані та короткий опис проблеми) або у наш Telegram бот: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) або Facebook: https://www.messenger.com/t/SenseBankUkraine чи Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official
*Андрій