Блокировка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 13 лютого 2024, 17:09
- #
Впевнений, що зможемо розібратись у вашому питанні!
Вже пишу вам в особисті повідомлення для уточнення даних.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Вже пишу вам в особисті повідомлення для уточнення даних.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
А что вы можете теперь решить? Не предупреждает банк заранее специально, чтоб тот же Кэшбек люди не потратили, а себе оставить… Верно? Грязно и мелко…
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 15 лютого 2024, 14:42
- #
Яка б ситуація не виникла, я б хотів переглянути всю інформацію та детально проаналізувати причину блокування картки та чи можна це виправити.
Щодо кешбеку — банк з радістю ділиться ним з клієнтами для заохочення, і у себе його не залишає, адже по суті це і є кошти банку, за допомогою яких він спонукає клієнтів користуватись нашими послугами 😉
Очікую на ваші дані в приватних повідомленнях!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Щодо кешбеку — банк з радістю ділиться ним з клієнтами для заохочення, і у себе його не залишає, адже по суті це і є кошти банку, за допомогою яких він спонукає клієнтів користуватись нашими послугами 😉
Очікую на ваші дані в приватних повідомленнях!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Блокування карток з ініціативи банку може бути лише за вагомої причини, наприклад, підозрілі операції по картці або списання, тому Служба Безпеки банку блокує картки для збереження коштів клієнта та унеможливлення повторних списань, після чого їх можна перевипустити на нові й надалі користуватись.
А також банк може заблокувати картки та відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування, це можливо лише в певних випадках:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання неправдивої інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— не надання власником картки документів згідно з п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— припинення порук (гарантій), наданих третьою особою за зобов’язаннями клієнта перед банком;
— виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
— отримання від клієнта повідомлення про втрату картки або телефону, та виникнення підозри незаконного використання;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— в інших випадках, передбачених договором.
Якщо у вас на рахунках лишились кошти, то вони все ще вам доступні, ви можете отримати їх в касі банку при закритті рахунків, тому за власні кошти можна не хвилюватись.
Прикро, що не отримали від вас даних, адже без них відповідь може бути не повною та не деталізованою 😥
Якщо вам потрібна більш детальна консультація, то ви все ще можете написати до нас у приватні повідомлення. Будемо раді вам допомогти 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎