З карткою зникає і сервіс
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
Нащо так багато тексту замість слів «банк закрив рахунок»?
Альо! Банк Н Е закрив рахунок. Рахунок є і прям сьогодні я на нього переказав кошти і бачу їх надходження. Але банк ввів нелогічні обмеження що ускладнюють елементарні взаємини щодо погашення кредиту.
Альо, так опиши ці обмеження. Бо те що ти описав виглядає як «банк закрив рахунок», а про те що ти можеш продовжувати отримувати гроші і навіть бачити їх на своєму балансі — ані слова.
1. СМС не отримував ні до, ні після, ні в процесі.
2. крім «поповнити картку» — хоча там картки і немає, отже логічно що мова про поповнення рахунку! Так от, крім цього я не можу поповнити переказом за IBAN що взагалі нонсенс!
3. «Проблема вирішена» — це як ви вирішили її, якщо вона все ще є?
2. крім «поповнити картку» — хоча там картки і немає, отже логічно що мова про поповнення рахунку! Так от, крім цього я не можу поповнити переказом за IBAN що взагалі нонсенс!
3. «Проблема вирішена» — це як ви вирішили її, якщо вона все ще є?
- +
- +15
- Вікторія Мартиненко
- 22 січня 2024, 9:47
- #
Доброго ранку. В мене точно така ситуація. Банк не надає ніяких адекватних рекомендацій крім тих що заплатити з іншого банку, хоча на момент оплати на поточній картці сенс банку є кошти.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.25 |
USD | 41.65 | 42.2 |
Всі курси банку |
приймає рішення…залишає за собою право не розголошувати причини відмови в пролонгації дії кредитної лінії») причин банк закрив кредитну лінію за карткою. Але не власне кредитну лінію, а саму картку. При чому використаний кредитний ліміт залишився кредитом із звичними умовами погашення. Але з дивними якостями:
1) Спершу був видимий значок, але невидима історія за ним. Це швидко виправили і все відображається фактично так, як раніше.
2) хоч значок є на головному екрані і в розділі Рахунки та картки, але погасити звичайним перетягуванням (як зроблений переказ між своїми картками) неможливо.
3) можна зайти в цей рахунок, натиснути Поповнити, але пропонується лише погашення з «Зібрати гроші», GPay або з «іншої картки» — своїх карток я тут не бачу
4) як повідомили в чаті підтримки навіть зробити переказ зі своєї картки в сенс банк на цей рахунок за номером IBAN я не можу — лише зі стороннього банка.
Який тоді sens?
В залежності від типу картки вона або залишається активною, або буде анульована (банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб).
Якщо банк анулював картку — користуватись нею ви не можете, тільки сплачувати заборгованість.
Поповнення анульованої картки можливе тільки за реквізитами рахунку через:
— банкомат з функцією cash-in через кнопку «Поповнити картковий рахунок»;
— каса відділень банку;
— каса інших банків України;
— додатки інших банків;
— відділення Укрпошти.
Якщо в застосунку Sense SuperApp ви натискаєте на анульованій картці кнопку «поповнити», то таким чином оплату ви не проведете, адже це йде поповнення за номером картки, а не за номером рахунку.
Ми розуміємо, що це дійсно незручно і додає складнощів при оплаті😔
Тому вже взяли в роботу дану проблему і сподіваємось, що в майбутньому буде можливість погашати борг по картках з закритою кредитною лінією саме за номером картки в застосунку!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️