все почалося з того що вони заблокували можливість поповнення картки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 9 січня 2024, 10:58
- #
Для того, щоб ми могли розібратись в вашій ситуації нам потрібно трішки більше деталей та ваші дані, тому йду до вас в особисті.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Насчет **мнододатка — это 100%. Такой отвратительной жирной тормозной проги я ни у одного украинского банка не видел. У них явно надо уволить весь дизайнерский отдел. Раньше у них юыл *имносайт ввиде 3д плиток — хоть хватило ума оставить обычный без этих свистелок и п.делок
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Неври здали коли вони заблокували поповнення моїх карток переказом з монобанка. У відповідь на питання кажуть — що монобанк їм ніякі гроші не шле. Моно поклявся що гроші просто повертаються, і чомусь я вірю Моно, а не Сенсу.
В останній місяць з мене зняли комісію за обслуговування хоча я виконав умову по обов\язковим платежам і комісую не мали знімати.
Я познімав усі гроші і закрив рахунки. Через тиждень прийшло повідомлення «Ваші рахунки НЕ закриті, зробіть переказ 43 гривні 77 копійок».
Операторка чату підтримки сказала що це комісія за обслуговування рахунку за січень. Хоча по їх тарифам має бути 50 гривень. Додаткові питання і чому саме 43 гривні я поставити не зміг — чат додатку перестав приймати мої повідомлення. Сам додаток почав зависати.
PS: до цього слід додати постійні проблеми із касами і гамнопроцеси.
На приклад, мені треба зняти кошти. Бронюєте готівку, через тиждень приходите — на вході стоїть апарат в який треба ввести номер телефону і обрати касу, йдете в касу — там кажуть що мені не в касу, а до оператора, знову записуєтесь і їх чергу, оператор присилає якусь СМС щоб підтвердити мою особу в дії, друкує якусь бомажку із якою я маю знову записатися та йти в касу.
PSS: за 2 роки була один раз адекватна касирка яка попросила просто пікнути картою безконтактно і ввести PIN, а далі просто видала гроші. Але це була разова акція. Очевидно банк вирішив, що це занадто просто і зручно.
Підсумовуючи: гімнопроцеси, гімнододаток, некваліфікована служба підтримки, незрозумілі тарифи.
Так, наш застосунок може бути неідеальним, мати деякі баги, але ми постійно удосконалюємо його, намагаємось зробити максимально зручним, тому всі ваші зауваження та пропозиції дуже важливі для нас💙
Оскільки даних ви не надали, перевірити чому могли виникнути проблеми при переказі коштів ми не можемо(
Якщо у вас відкрита картка Вайт, то згідно з тарифами картки дійсно є плата за обслуговування в розмірі 50 грн. Користуватися весь місяць пакетом послуг безкоштовно ви можете легко та просто при виконанні будь-якої з умов — здійсніть від 10 покупок карткою (або одну на суму від 2 500 грн) або зберігайте залишок на вкладах та рахунках від 50 000 грн. Якщо ж умови ви не виконуєте плата буде списана.
З початком повномасштабного вторгнення, банк тимчасово скасовував плату за обслуговування, але з 01/10/22 року її повернули. Про що банк проінформував всіх клієнтів заздалегідь. Було відправлено пуш-повідомлення та розміщена новина на сайті банку 31/08/22 року, за місяць до повернення комісії.
https://sensebank.ua/news/zmini-do-tarifiv-po-debetnim-platiznim-kartkam-at-alfa-bank-dla-fizicnih-osib
Що стосується суми яка була списана. Оскільки перевірити вашу виписку без ваших даних неможливо, можемо припустити, що на момент списання плати за обслуговування рахунку у вас були власні кошти, і частина комісії списалась за рахунок власних коштів, а частина пішла в мінус.
Бронювання коштів на даний час дійсно трішки складний, адже щоб ви точно змогли отримати потрібну вам суму в касі, її потрібно забронювати. Це можна зробити через чат, відеочат чи контакт-центр.Бронювання відбувається на 5 календарний день від дати звернення.Після бронювання наші агенти попереджають всіх клієнтів про те, що спочатку необхідно звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу для отримання коштів.
Дуже сумно, що у вас склалась саме така думка про наш банк, і ви вирішили відмовитись від обслуговування в нашому банку, але ми все одно вдячні вам за ваш відгук, та за те що були з нами💙
Ваша помічниця, Оля🧚♀️