Найгірший банк, з самими поганим обслуговуванням
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- natashaGra
- 11 грудня 2023, 9:01
- #
Наверное тут только жалоба в НБУ со скринами переписок и сканами (если есть) ответов банка поможет. Клиенту должны предоставлять данные о движении средств по его счету
Якщо вже надавать відповідь, то мабуть треба її надавати на конкретні питання (які відображені і звернені). Були питання стосовно неможливості отримати детальну історію за кожний день та ін., а отримала стандарту відповідь. Хоча і до неї є запитання. Скажіть, тобто то клієнт банку кожен день повинен заходити на сторінку сайту, щоб побачити зміни в тарифах своєї картки? Невже закон України«Про права споживача», де чітко вказано, що банк не має права підвищувати тарифи в односторонньому порядку, має менший вплив, ніж так зване ОДБО? Тобто Закони банк ігнорує?
Крім того, двічі, а саме в кінці лютого та липні 2022 року були списані відсотки за несвоєчасну оплату. Невже і тут банк не знає, що під час воєнного стану заборонено стягувати штрафи і пеню?
Відмічено, що проблема вирішина. Вона не вирішина і чому банк надає неправдиву інформацію, начебто про її вирішення. Після довгої переписки з представником банку, вирішила звернутись зі своїми питаннями до Нацбанку.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Чому клієнт вашого банку не може отримати практично жодної інформації стосовно фінансових операцій по своїй картці.
P. S. Цікаву відповідь отримала від банку стосовно надання виписки за річний період. В цій sms відповіді не було жодної інформації, а тільки відповід «банком нічого не було порушено'. Я задавала зовсім інше питання. Потім в чаті, співробітник відповів, що на жаль у банка не має можливості надавати інші відповіді! Мабуть в словнику немає слів, щоб «обозначить» данну фінансову установу
Простіше кажучи, то такі зміни є цілком легальними зі сторони банку, і банк в свою чергу інформує про них клієнтів.
Стосовно деталізації, то ви завжди можете звернутись до підтримки банку письмово через чат або в телефонному режимі, щоб отримати інформацію про всі нарахування чи списання за вашим рахунком.
*Андрій