Овердрафт при знятті коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 18
- +
- 0
- KotletaDollarov
- 25 листопада 2023, 8:27
- #
Вас должны были предупредить за комиссию, насколько я помню 2 раза в месяц бесплатно снятие. Если это депозит был, то за снятие не должно быть комиссии. Но чтоб в минус загнать дебетовую комиссией это конечно верх гениальности альфабанка. В кассе могут быть и купюры по 1$, как повезет. Заказать их нельзя конечно
А поцікавитись тарифами на операції до того як виконувати операцію — не судьба?
- +
- 0
- Денис Скрипник
- 25 листопада 2023, 11:23
- #
Ем. комісія входить у суму зняття хіба ні? причому тут тарифи? це помилка і такого не повинно відбуватись. Чи знання тарифів це хрестик від всіх бід?
Максимально тупий коментар. Перечитайте ще раз, що саме сталось.
В правилах використання ДЕБЕТОВОЇ картки — хіба є можливість отримати кредитні кошти?
Ви взагалі знаєте, що таке овердрафт?
Максимально тупий коментар. Перечитайте ще раз, що саме сталось.
В правилах використання ДЕБЕТОВОЇ картки — хіба є можливість отримати кредитні кошти?
Ви взагалі знаєте, що таке овердрафт?
Чи знання тарифів це хрестик від всіх бід?
саме так, і саме для цього випадку воно б врятувало
В правилах використання ДЕБЕТОВОЇ картки — хіба є можливість отримати кредитні кошти?
в тарифах кожної дебетової картки прописано що буде у випадку несанкціонованого овердрафта, а це саме він
дебетова картка це не гаманець з фізичними грошіма — з гаманця не витратись грошей більше ніж в ньому є, а от з картки цілком можливо
розумію що неприємно стикнутись з такою ситуацією, але тут немає жодних хитрих ходів від банку, на відміну від загальновідомого овердрафта після зарахування грошей на картку який зустрічається в багатьох українських банках
саме так, і саме для цього випадку воно б врятувало
В правилах використання ДЕБЕТОВОЇ картки — хіба є можливість отримати кредитні кошти?
в тарифах кожної дебетової картки прописано що буде у випадку несанкціонованого овердрафта, а це саме він
дебетова картка це не гаманець з фізичними грошіма — з гаманця не витратись грошей більше ніж в ньому є, а от з картки цілком можливо
розумію що неприємно стикнутись з такою ситуацією, але тут немає жодних хитрих ходів від банку, на відміну від загальновідомого овердрафта після зарахування грошей на картку який зустрічається в багатьох українських банках
- +
- 0
- Денис Скрипник
- 25 листопада 2023, 14:06
- #
Несанкціонований овердрафт? Щоб зняти кошти з валютного рахунку, мені спершу треба підійти до менеджера який випише мені листочок про зняття з яким потрібно підійти до каси, щоб зняти кошти. Чи я знімаю 3ій раз чи 10ий це не важливо впринципі, оскільки комісія має входити в доступний баланс.
З ваших слів це ОК, якщо у клієнта на рахунку 100 $, менеджер дає листочок на зняття 1000$. І тепер виходить, що клієнт не правий, бо це несанкіонований овердрафт зі сторони клієнта.
Я розумію, якщо б це була схема якась на овердафт, щоб скористатись 'багом' системи і отримати неправомірно кошти. Але це не є такий випадок від слова зовсім.
саме так, і саме для цього випадку воно б врятувало
Якщо в мене є лише 1000 $ на рахунку, і я готовий платити комісію, бо потрібні кошти, але при цьому більше коштів не маю. Як тоді? Клієнтові буде на рахунку мінус на балансі? Якщо ви хочете здійснити операцію, де є комісія, то у вас буде повідомлення про недостатньо коштів на рахунку, а не овердрафт по картці, тому що так треба, тому що це несанкціонований овердрафт.
З ваших слів це ОК, якщо у клієнта на рахунку 100 $, менеджер дає листочок на зняття 1000$. І тепер виходить, що клієнт не правий, бо це несанкіонований овердрафт зі сторони клієнта.
Я розумію, якщо б це була схема якась на овердафт, щоб скористатись 'багом' системи і отримати неправомірно кошти. Але це не є такий випадок від слова зовсім.
саме так, і саме для цього випадку воно б врятувало
Якщо в мене є лише 1000 $ на рахунку, і я готовий платити комісію, бо потрібні кошти, але при цьому більше коштів не маю. Як тоді? Клієнтові буде на рахунку мінус на балансі? Якщо ви хочете здійснити операцію, де є комісія, то у вас буде повідомлення про недостатньо коштів на рахунку, а не овердрафт по картці, тому що так треба, тому що це несанкціонований овердрафт.
З ваших слів це ОК, якщо у клієнта на рахунку 100 $, менеджер дає листочок на зняття 1000$.
якщо на рахунку немає 1000 баксів то менеджер і не випише листочок на 1000 баксів, а касир відповідно не видасть цю суму
якщо на рахунку немає 1000 баксів то менеджер і не випише листочок на 1000 баксів, а касир відповідно не видасть цю суму
- +
- 0
- Денис Скрипник
- 25 листопада 2023, 14:23
- #
Ну як бачите, в мене не було коштів на рахунку, щоб включити і комісію і видачу коштів, але менеджер виписав і касир видала кошти. Це несанкціонований овердафт?
Якщо в моєму випадку це було можливо, то в теорії випадок з 1000 баксами можливий.
Якщо в моєму випадку це було можливо, то в теорії випадок з 1000 баксами можливий.
Ну як бачите, в мене не було коштів на рахунку, щоб включити і комісію і видачу коштів
— у вашому прикладі сума коштів які клієнт має отримати більше ніж сума грошей на його рахунку
— у вашому власному випадку сума коштів які ви бажали отримати меньше ніж сума грошей на рахунку
ну ви ж чудово розумієте у чому різниця, чи не так?
Звісно в банку де бізнес-процеси добре пропрацьовані менеджер це під час виписування бумажки отримав би попередження від програми про те що сума яку клієнт отримує в касі разом з комісією більше ніж залишок по рахунку.
І відсутність такого попередження безсумніву мінус банку.
Але це не означає що овердрафт неможливий. Він саме тому і можливий що комісія яка списується після проведення операції це окрема операція яку не врахував ані клієнт, ані менеджер, ані програма банку.
Не знаю чи ви користувались банком 10-15 років тому, але тоді на суму яку отримує та на комісію — виписувались дві окремі квітанції. Комп'ютерізація не змінила це.
І як результат: цілком легально списаная комісія загнала карту в мінус.
— у вашому прикладі сума коштів які клієнт має отримати більше ніж сума грошей на його рахунку
— у вашому власному випадку сума коштів які ви бажали отримати меньше ніж сума грошей на рахунку
ну ви ж чудово розумієте у чому різниця, чи не так?
Звісно в банку де бізнес-процеси добре пропрацьовані менеджер це під час виписування бумажки отримав би попередження від програми про те що сума яку клієнт отримує в касі разом з комісією більше ніж залишок по рахунку.
І відсутність такого попередження безсумніву мінус банку.
Але це не означає що овердрафт неможливий. Він саме тому і можливий що комісія яка списується після проведення операції це окрема операція яку не врахував ані клієнт, ані менеджер, ані програма банку.
Не знаю чи ви користувались банком 10-15 років тому, але тоді на суму яку отримує та на комісію — виписувались дві окремі квітанції. Комп'ютерізація не змінила це.
І як результат: цілком легально списаная комісія загнала карту в мінус.
- +
- 0
- Денис Скрипник
- 26 листопада 2023, 0:24
- #
Ви почали з того, що потрібно читати умови тарифу, далі це був несанкціонований овердрафт, закінчили — це цілком легельна і нормальна операція, яка сталась в моєму випадку.
Те що ви описуєте це банківська сфера і програми 90х років, не більше. Коли виконую переказ там теж є комісія, але саме в цьому випадку я б отримав меседж про недостатньо коштів.
Шановний, не порівнюйте програми банків з 90х і теперішні. Це навіть не є 'edge case', тобто це цілком звична операція і дія майже будь якого клієнту банку. Тому і я, і менеджер, і касир мають бачити перед собою лиш одне повідомлення — недостатньо коштів на рахунку.
Комп’ютеризація змінила все, можливо не докорінно. (Додаток мають, більшість операцій можна проводити без відвідування відділення банку і т.д.)
Тому навіть не пробуйте сказати, що це цілком ОК ситуація з клієнтом та дебетової картки.
Чи користувались б ви банком де не було б повідомлення недостаньо коштів? Чи рахували б ви цей банк надійний?
Ще раз повторюю, це не ОК і так це не складно додати перевірку в коді програми, можливо це якийсь 'edge case' для програми. Незнаю. Не цікавить.
Те що ви описуєте це банківська сфера і програми 90х років, не більше. Коли виконую переказ там теж є комісія, але саме в цьому випадку я б отримав меседж про недостатньо коштів.
Шановний, не порівнюйте програми банків з 90х і теперішні. Це навіть не є 'edge case', тобто це цілком звична операція і дія майже будь якого клієнту банку. Тому і я, і менеджер, і касир мають бачити перед собою лиш одне повідомлення — недостатньо коштів на рахунку.
Комп’ютеризація змінила все, можливо не докорінно. (Додаток мають, більшість операцій можна проводити без відвідування відділення банку і т.д.)
Тому навіть не пробуйте сказати, що це цілком ОК ситуація з клієнтом та дебетової картки.
Чи користувались б ви банком де не було б повідомлення недостаньо коштів? Чи рахували б ви цей банк надійний?
Ще раз повторюю, це не ОК і так це не складно додати перевірку в коді програми, можливо це якийсь 'edge case' для програми. Незнаю. Не цікавить.
- +
- +1
- Ответ банка
- Sense Bank
- 25 листопада 2023, 9:50
- #
Хмм.ситуація не найкраща😔
Дуже хочу дізнатись трошки більше деталей, та розібратись в даній проблемі, тому вже лечу до вас в особисті повідомлення.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Дуже хочу дізнатись трошки більше деталей, та розібратись в даній проблемі, тому вже лечу до вас в особисті повідомлення.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Вывеску сменили, а как обманывал банк своих клиентов так и продолжает обманывать, то платное смс-информирование по-умолчанию подключено, то абонплата списывается за карты, если на карте нет денег, и в минус конечно. То в кассе гривны вечно нет и постоянно «трудности с доставкой наличных» на 5 день. Похоже все деньги с карты выдал клерк, а комиссию уже задним числом списали, мутный банк что еще сказать
- +
- 0
- Денис Скрипник
- 27 листопада 2023, 17:54
- #
UPDATE:
Кошти за комісію повернули сьогодні на рахунок, тобто банк взяв на себе зобов’язання по цьому. Дякую!
Кошти за комісію повернули сьогодні на рахунок, тобто банк взяв на себе зобов’язання по цьому. Дякую!
У кожного є программа де в один клік мишкою можно перевірити скільки було безкоштовних списань за місяць по рахунку .і десь один співробітник з 25 дійсно перевіряє і попереджає. всі інші котрі працюють за їжу в цьому банку, або якщо зарплату видають словами «дякую» та «молодець» кажуть що ти баран і повинен сам перевіряти. ну це така картина
- +
- +15
- Qwerty1999
- 29 листопада 2023, 7:50
- #
«У кожного є программа…»
У кожного кліента, що купує безготівкову валюту на конверт.депо є додаток
у смартфоні і кліент завжди може самостійно ознайомитись з умовами
та тарифами картки перед зняттям необхідної сумми готівки в гривні чи валюті.
Як завжди, у клиентів винуваті тільки працівники банку, що не догледіли
та не попередили, а клієнти, наче малі діти — самі не вміють навіть читати,
що написано у властивостях конкретної банківської картки, зате скаржитись
та істерити вміють та роблять це без проблем…
У кожного кліента, що купує безготівкову валюту на конверт.депо є додаток
у смартфоні і кліент завжди може самостійно ознайомитись з умовами
та тарифами картки перед зняттям необхідної сумми готівки в гривні чи валюті.
Як завжди, у клиентів винуваті тільки працівники банку, що не догледіли
та не попередили, а клієнти, наче малі діти — самі не вміють навіть читати,
що написано у властивостях конкретної банківської картки, зате скаржитись
та істерити вміють та роблять це без проблем…
Клієнт сам може те…клієнт сам може це… та звісно що він може… а ще може навколішках заповзати у відділення банку та благати щоб б його обслужили… бо може самостійно. то шо вас там зомбують з ранку до вечора переводити в онлайн клієнтів у той онлайн додаток. що б вас потім і скоротити то проблеми внутрішньої пропаганди банка :)))) яка зовсім невипровдовує ганебну поведінку навіть якщо платять копійки
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 грудня 2023, 20:50
- #
Fiera81
«та звісно що він може…»
И в чём собственно проблема, если
может сам сделать, но не хочет…
«та звісно що він може…»
И в чём собственно проблема, если
может сам сделать, но не хочет…
- +
- 0
- Денис Скрипник
- 8 грудня 2023, 18:38
- #
Ви коли здійснюєте будь-яку операцію в додатку — ви бачите повідомлення недостатньо коштів? думаю, що так. Так то якщо недостатньо коштів на рахунку для зняття і комісію, то винен клієнт? і операція якось пройшла успішно.
Якщо в мене є лише 1000 $ на рахунку, і я готовий платити комісію, бо потрібні кошти, але при цьому більше коштів не маю. Як тоді? Клієнтові буде на рахунку мінус на балансі? Якщо ви хочете здійснити операцію, де є комісія, то у вас буде повідомлення про недостатньо коштів на рахунку, а не овердрафт по картці, тому що так треба, тому що це несанкціонований овердрафт.
Винен знову ж таки клієнт?
Прийшла бабуся із кнопочним телефоном, втретє приходить знімати кошти. Забула про те, що буде комісія — вона винна в тому, що їй нарахують кредит за цю операцію?
Шановний, зніміть будь ласка рожеві окуляри.
Якщо в мене є лише 1000 $ на рахунку, і я готовий платити комісію, бо потрібні кошти, але при цьому більше коштів не маю. Як тоді? Клієнтові буде на рахунку мінус на балансі? Якщо ви хочете здійснити операцію, де є комісія, то у вас буде повідомлення про недостатньо коштів на рахунку, а не овердрафт по картці, тому що так треба, тому що це несанкціонований овердрафт.
Винен знову ж таки клієнт?
Прийшла бабуся із кнопочним телефоном, втретє приходить знімати кошти. Забула про те, що буде комісія — вона винна в тому, що їй нарахують кредит за цю операцію?
Шановний, зніміть будь ласка рожеві окуляри.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 грудня 2023, 21:15
- #
Денис Скрипник
Если бы вы снимали валюту с физической валютной карты Сенс-банка через
банковский терминал, то вам бы было отказано в выдаче запрошенной суммы,
потому что комиссия начисляется и удерживается при проведении транзакции,
но до выдачи наличной валюты кассиром.
В вашем конкретном случае, экономист Сенс-банка выписал расходный кассовый
ордер, который проводиться в операционном дне банка кассиром после выдачи
наличной валюты клиенту через кассу, поэтому в РКО и не указана комиссия
за снятие наличной валюты.
Если по условиям обслуживания, например, при третьем и более снятии
валюты в месяц, должна быть начислена комиссия, то она и начисляется,
но уже на фактически обнулённый валютный счет.
Считаю это глюком или недоработкой российского программного
обеспечения операционного дня банка Сенс-банк.
К сожалению, законных вариантов доработки российского ПО ОДБ
российской фирмой-разработчиком софта в украинском государственном
Сенс-банке на сегодняшний день не существует…
Так что в следующий раз научитесь считать до двух — это я
о бесплатных снятиях денежных средств через кассу Сенс-банка…
Если бы вы снимали валюту с физической валютной карты Сенс-банка через
банковский терминал, то вам бы было отказано в выдаче запрошенной суммы,
потому что комиссия начисляется и удерживается при проведении транзакции,
но до выдачи наличной валюты кассиром.
В вашем конкретном случае, экономист Сенс-банка выписал расходный кассовый
ордер, который проводиться в операционном дне банка кассиром после выдачи
наличной валюты клиенту через кассу, поэтому в РКО и не указана комиссия
за снятие наличной валюты.
Если по условиям обслуживания, например, при третьем и более снятии
валюты в месяц, должна быть начислена комиссия, то она и начисляется,
но уже на фактически обнулённый валютный счет.
Считаю это глюком или недоработкой российского программного
обеспечения операционного дня банка Сенс-банк.
К сожалению, законных вариантов доработки российского ПО ОДБ
российской фирмой-разработчиком софта в украинском государственном
Сенс-банке на сегодняшний день не существует…
Так что в следующий раз научитесь считать до двух — это я
о бесплатных снятиях денежных средств через кассу Сенс-банка…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Це максимально жахливо, що таке допускається. Результат отримав круглу суму комісії, як кредит по дебитовій картці. Тех підтримка все що сказала, нам прикро, що так сталось.
Майте на увазі коли знімаєте кошти з рахунку, перепитуйте в оператора на рахунок комісій (якщо пощастить — можливо попередить).
Так, насправді бувають випадки, коли після списання комісій, чи після розблокування суми, по дебетовій картці може виникнути несанкціонована заборгованість, оскільки деякі комісії списуються після проведення операції, через 2-3 робочих дні.
Несанкціонована заборгованість (недозволена перевитрата) — це сума боргу по картці, яку банк не зміг списати за рахунок:
— кредитного ліміту по кредитній картці (так як він повністю витрачений),
— доступної суми по дебетовій, зарплатній картці (так як доступної суми по карті немає) і картка пішла в мінус.
Але на відміну від кредитних карток, по дебетовим карткам відсотки за несанкціоновану заборгованість не нараховуються, тому це не так страшно😊
З приводу зняття коштів в касі та комісій зараз все розпишу детально✨
Згідно з тарифами карток White, Black,Graphite та Caméléon двічі в місяць, ви можете знімати кошти в касі банку без комісії, кожне наступне зняття буде з комісією 3% мін. 25 грн.
Але якщо це зняття депозитних коштів після закінчення договору, то зняття буде без комісії навіть якщо це 5 зняття за місяць.
Просто для того, щоб зняти кошти без комісії, вам потрібно спочатку звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу.
Перевіривши деталі по вашій операції, я побачили, що комісія була списана некоректно, адже ви знімали саме депозитні кошти.
Тому було зафіксовано запит на повернення коштів, і протягом 1 робочого дня ми вам їх повернули🥰
Я сподіваюся, що цими новинами змогла підняти вам настрій, і ваша думка про нашу підтримку та банк також змінилася💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️