Sens Банк відмовляється віддавати депозит готівкою.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 11
Это такая политика руководства альфабанка, выдавать валюту, только когда она упала на счет и только на 5-й день от дня заказа. Насчет проблем с наличкой это полное вранье, валюты полно в кассах и в других банках тоже, тем более это системный банк и не прифронтовой регион. В подавляющее большинство банков валюту привозят на 2−3 день от даты заказа и неважно есть она уже на счету или нет
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 20 листопада 2023, 11:14
- #
Прийняти запит на бронювання коштів у вас повинні були в день звернення, а отримати кошти змогли б на 5 календарний день від дати закінчення договору.
Біжу до вас в особисті, щоб уточнити всі деталі та вирішити питання 😉
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Біжу до вас в особисті, щоб уточнити всі деталі та вирішити питання 😉
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Запит прийняли. Запропонували звернутись до банку через 8 (вісім) днів. Якщо готівка буде. Кожного разу аргумент : проблеми з готівкою в касах банку.
- +
- 0
- SergeyNina
- 20 листопада 2023, 20:11
- #
Есть проблема сейчас практически у всех на больших суммах. Нужно заказывать. Привезут за 3−5-10 дней. Главное чтобы не выдали хламом 1996 года
Клиент пишет,что валюта депозита-гривна…
Завтра розповім чим все закінчилось. Сьогодні був у відділенні зняв частку та почув від начальника відділення, що за мою скаргу вона могла би нічого не віддавати. Такий ось банк.
Краще обирати банк в якому депозит можно забрати день в день.
У кожному місті деректора кожного відділення мають зв’язок з кожним іншим відділенням.і якщо клієнт не по цимбалам просто зв’язуються та питають може десь хтось здав велику виручку юр особа, або може хтось заніс вклад. Є маленькі а є великі відділення кругообіг грошей насправді великий.в твоєму випадку над тобою просто познущалися, і дали знати, де твоє місце. співчуваю, як правило це недолугі регіональні керівники їх вчать так з клієнтаим поводитися
Бронювання коштів це майже шахрайська процедура.
Невже в банку не достатньо розуму подивитися залишки на усіх рахунках клієнта, включаючи терміни закінчення депозитів на певну дату? Це так складно, чи просто забезпечує додаткові 5−8 днів примусового тримання банком залишків на рахунках без виплати відсотків?
Невже в банку не достатньо розуму подивитися залишки на усіх рахунках клієнта, включаючи терміни закінчення депозитів на певну дату? Це так складно, чи просто забезпечує додаткові 5−8 днів примусового тримання банком залишків на рахунках без виплати відсотків?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
2. 20 листопада звернулись до банку замовити гроши готвікою в касі банку. Банк відмовив аргументуючи це проблемою з готівкою після націоналізації
3. Пропозиція банку — переоформити депозит або чекати 8 днів і потім ходити до банку якщо готівка будє зняти якщо ні то ні.
PS Депозит оформлений на дружину (не зареестрована на сайті) Всю інформацію можемо надати за вимогою. Листування та переписку з банком.
Зараз бронювання коштів відбувається на 5 календарний день від дати звернення, якщо кошти є на рахунку.
Якщо ж ви бажаєте забронювати кошти з діючого депозиту, то це можна зробити, але запит буде подано на 5 календарний день від дати закриття договору.
Раніше терміни бронювання були 10 роб.днів, але логістика покращилась і ми змогли скоротити ці терміни)
Звичайно, якщо сума у вас не велика, ви можете звернутись у відділення для зняття коштів без бронювання, але кошти вам зможуть видати тільки якщо в касі буде вільна валюта.
З приводу роботи співробітників відділення, дійсно відмовляти вам в бронюванні коштів не правильно.
Вся інформація була зафіксована та передана в відповідний підрозділ.
Ми вже пропрацювали з колегами дану ситуацію, щоб в майбутньому такого не траплялось з іншими клієнтами.
З вашою ситуацією ми більш детально розібрались в особистих повідомленнях. Сподіваюсь змогла зробити все, щоб ви залишились задоволеними🙂
Приносимо вибачення за причинені незручності💙
Впевнені, що в майбутньому таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що не дивлячись ні на що, ви обираєте нас🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️