Мінфін - Курси валют України

Встановити

три місяці не можу оплатити борг загиблої рідної людини

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
vasal 7 листопада 2023, 14:51
10.07 мною була написана заява про сторнацію нарахування відсотків по кредитам мого загиблого члена сімї. Було надано оригінал смерті і оригінали моїх документів.
07.10, через три місяці, я приїхав у відділення на Великій Васильківській 114 м.Київ, щоб переконатися, що відсотки з моменту смерті до дати написання заяви сторновані і загальна сума заборгованості перерахована.
На питання, чи розглянута заява і сторновані відсотки, менеджер відповіла:«так, здається, сторновані" і направила мене оплачувати кредит. Я кажу, невже у вас не відображає рішення по заяві? Вона відповіла, що скоріш за все повна сума уже підрахована з урахуванням сторно. Мені пощастило, що я зробив скрін заборгованості на момент написання заяви. Згідно нього було видно, що все залишилося як і було. На мої зауваження менеджер вирішила чекати керівника, який зміг би знайти рішення по заяві. Чекали ми її 40 хв, але і вона згодом теж не могла знайти мою заяву, ще й запитала у мене чи дійсно я її писав (як менеджер могла сказати, що сума погашення уже з урахуванням сторно!, якщо начальник говорить, що по заяві немає рішення, та й не відомо, чи взагалі вона є). Як може не бути рішення, якщо пройшло три місяці?
Як результат, більше години проведено у відділені, обіцянка, що зі мною колись зв’яжуться, але які гарантії, якщо так само мені обіцяли, що заяву розглянуть і зі мною зв’яжуться, за три місяці ніхто так мене і не набрав. Я клієнт багатьох банків, такого жахливого сервісу і відношення ще ніколи не зустрічав.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 грудня 2023, 22:45
Ми приносимо вибачення за затримку в вирішенні вашого питання. Ця ситуація трапилась через те, що співробітник який оброблював цю заявку був звільнений.

На даний час питання вже вирішено, про що відписали вам в особисті повідомлення.
Була проведена зупинка нарахувань з дати смерті клієнта, штрафних санкцій по кредитним договорам не було нараховано
Також було сторновано суми по іншому кредитному договору.

Ми ще раз щиро вибачаємось перед вами за цю неприємну ситуацію, що склалась(

Анастасія, ваша помічниця

Коментарі - 3

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
9 листопада 2023, 13:32
#
Будемо розбиратись із цією ситуацією та надамо вам зворотній зв’язок в особисті повідомлення та у відповідь банку. Приносимо вибачення за незручності

Анастасія, ваша помічниця
+
0
vasal
vasal
15 листопада 2023, 18:12
#
Добрий день,
як довго мені ще чекати?
З моменту написання заяви минуло уже 4 місяці.
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
15 листопада 2023, 20:04
#
Написали вам в особисті, будемо раді отримати від вас відповідь

Анастасія*
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.4
USD 41.55 42
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.4
USD 41.55 42
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝 / три місяці не можу оплатити борг загиблої рідної людини